Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5542972819
REGON: 38227436500000
KRS: 0000765888
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Xyno Media Sp. z o.o." w rejestrze gospodarczym to: 5542972819. Firma ma numer REGON: 38227436500000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000765888.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Działa na rynku od 2019 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kijowska 44. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 85-703 Bydgoszcz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.1248136987234N, 18.0554226009939E. Firma "Xyno Media Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 52 329 24 16.

Kontakt

Kontakt Xyno Media Sp. z o.o.

Xyno Media Sp. z o.o., Bydgoszcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Xyno Media Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.