Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5532135950
REGON: 241600957
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Firmę Progra Polska w Jaworzu prowadzimy celem produkcji oraz sprzedaży paneli ogrodzeniowych, któr...
Oferta naszej firmy obejmuje kilkadziesiąt typów produktów, które służą przede wszystkim zabezpiecz...
Wykonujemy konstrukcje ze stali nierdzewnej w wersji polerowanej i satynowej, mosiądzu w wersji pol...
Głównym profilem działalności firmy Mosiądz-Stal są usługi ślusarskie. Jesteśmy w stanie wykonać so...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Wa-Bram. Walaszek R." w rejestrze gospodarczym to: 5532135950. Firma ma numer REGON: 241600957.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Żywiec w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2010 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kocurowska 104. Korespondencyjny kod pocztowy to: 34-300 Żywiec. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.6865531532683N, 19.2434996718117E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: walaszek_rafal@wp.pl. Branża Bramy, ogrodzenia i kraty to dziedzina, w której firma "Wa-Bram. Walaszek R." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 507 988 815 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Wa-Bram. Walaszek R.

Wa-Bram. Walaszek R., Żywiec

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Wa-Bram. Walaszek R.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.