Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5862040690
REGON: 170801142
KRS: 0000089460
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5862040690 została umieszczona firma: "Vectra S.A. Biuro obsługi klienta". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 170801142. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000089460.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Gdańsk w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 1991 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: al. Grunwaldzka 99-101. Korespondencyjny kod pocztowy to: 80-244 Gdańsk. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.3752171205334N, 18.618631584858E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt@vectra.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Vectra S.A. Biuro obsługi klienta" to Telewizja kablowa.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 58 742 67 00 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Vectra S.A. Biuro obsługi klienta

Vectra S.A. Biuro obsługi klienta, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Telewizja kablowa Gdańsk - sprawdź inne firmy w okolicy

Opinie (34)

Opinie o firmie Vectra S.A. Biuro obsługi klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.9

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Anna Stefańska
Anna Stefańska
5.0
15.06.2022
Bardzo dziękuję za pomoc konsultantowi p.Aleksandrowi Szmaja, który był bardzo wytrwały i pomocny w rozwiązaniu mojego problemu.
Użytkownik zalogowany
Użytkownik zalogowany
5.0
06.04.2022
Od początków istnienia firmy Vectra jestem jej klientem i zawsze byłem, jestem (i prawdopodobnie będę) zadowolony z jej działania oraz Biura Obsługi Klienta. Konsultanci są super uprzejmi, udzielają pełnych i profesjonalnych (lecz zrozumiałych) informacji oraz podejmują poprawne działania zdalne. I tak jest za każdym razem! Oby tak dalej! :))
Adam z Gdańska
Adam z Gdańska
1.0
27.03.2019
Najgorsza firma kablowa !!!!!!! Szokkk. Zero kontaktu z klientem, tylko słychać co chwila w słuchawce ze na twojej ulicy awaria😂😂😂 nawet jak dzwonie z innego numeru 😂😂😂😂 brak sygnału nagminne. Nie polecam!!!! Przemecze się z sfalszowana umowa jeszcze trochę i rezygnuję z tych usług.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
4.0
13.10.2018
Sześć miesięcy mam ochroną Internetu przez Vectrę i okazała się niewystarczająca,pomimo zgłoszenia o zaistniałej sytuacji -strojenia, byłem zmuszony sprowadzić Serwis bo Laptop był zainfekowany-zapchany, bardzo wolny.Po usłudze zaprogramowali ochronę ESET- maksymalną,okres próbny. Proszę o odinstalowanie usługi ochrony internetu od Vectry. nr.1199945 Łask. DZIĘKUJĘ i POZDRAWIAM
Jarek S.
Jarek S.
4.0
29.07.2018
Od pięciu lat jestem klientem i jestem zadowolony nie rozumiem tych negatywnych komentarzy czyżby konkurencja?
Nie zadowolona
Nie zadowolona
1.0
04.03.2018
Połowa programów nie działa, Gazeta nie posiada nazw programów. Ta sytuacja trwa od początku roku 2018, przynajmniej w Gdańsku przy ul. Stanisława Dąbka
Grażyna z Gdańska
Grażyna z Gdańska
1.0
07.06.2017
Niestety podpisałam z Vectrą umowę na TV i zostałam wprowadzona w błąd. Teraz muszę płacić więcej za programy, które myślałam, że mam w pakiecie. Już po upływie ustawowych 14 dni okazało się, że programy były tylko na zachętę a te które są w pakiecie to totalne badziewie. Nie polecam i ostrzegam ... trzymajcie się od nich z daleka.
Angela
Angela
1.0
12.02.2017
Jestem rozczarowana, przedstawiciel Vectry zaproponował mi świetną ofertę na którą się zgodziłam gdyż kończyła mi się umowa z innym operatorem.Podpisałam umowę z 20 kartek,no niestety nie czytając jej,gdyż nie chciałam przetrzymywać pracownika.Okazało się,że dano mi umowę z inną datą i o innej ofercie.Zamontowano mi niby telefon o którym nie było mowy,którego nie mam a za który muszę płacić,data na umowie jest dużo wcześniejsza niż założono mi usługę,więc z 14 dni na rezygnację zostało parę dni,promocja trzy miesiące po 1 zł nie została ujęta w umowie.Zostałam jawnie naciągnięta i oszukana.
Leon P.
Leon P.
1.0
31.03.2016
Internet ciągle się zacina nie idzie nic obejrzeć telewizja też nie raz sygnał ginie i też nie można nic wtedy obejrzeć Gdańsk Jagiellońska
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
14.09.2015
bardzo słaba firma śmiech 7 dni termin płatności za fakturę, podwyższanie opłat bez powiadomienia!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
06.04.2015
Beznadziejne Wifi ciągle nie ma w gdańsku na sympatycznej 8.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.02.2015
W dniu 22.02.2015r- od godz. ok.23:00 nic nie można było oglądać, a ni dzwonić i korzystać z internetu na Górnej Oruni!!!-Vectra znowu dała plamę!! Nastąpiła totalna cisza na łączach "Vectrowych"!!!! ŻENADA I WSTYD dla tej firmy!!!!!- a płacić musisz???
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
27.09.2014
Z takim podejsciem i tak slaba jakoscia internetu dazycie do tego ze wszyscy klienci, ktorych naciagneliscie na swoje uslugi, po skonczeniu umowy po prostu jej nie przedluza... mozecie byc najlepszym przykladem jak tracic klentow... Usluga beznadziejna ... zrywa internet, na skypie nie mozna porozmawiac bez ciaglego rozlaczania (tlumaczenie ze to skype jest po prostu glupie, z poprzednim operatorem nie bylo zadnych problemow). Jesli pojawia sie problem na dluzej niz 5 minut, pracownicy biura sa bardzo nieprzyjemni i traktuja Cie jak kretyna ktory nie potrafi obslugiwac komputera. ZDECYDOWANIE ODRADZAM- lepiej zaplacic wiece w upcj i miec spokoj. Szkoda nerwow.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
16.09.2014
ta firma jest beznadziejna panuje tam totalny kipisz!wogle zero kompetencji pod wzgledem dostaw tv bo czesto gesto kanaly w hd nie nadaja sie do ogladania bo laguja!nastepna sprawa to rachunki bo teraz mam do zaplacenia 299.20 gr niedoplaty ze przedstawicielka vectry zly numer rachunku dala czyli na dawny jarrsat -a na infolini mowia ze mam to sam zalatwic zaksiegowac wplate na jarrsat a ja nie mam cvzasu sie bawic w te klocki z winy glupiej przedstawicielki!totalna klapa ta vectra i lepiej wziasc w upc bynajmiej totalnie kompetentni ludzie tam sa!ps.pozatym wzialem dodatkowe kanaly hbo mialem miec hbo hbo 2 hbo comedy i hbo go aczkolwiek tego go nie dostalem a za to place!oszusci ................nie BRAC TEGO SZAJSU!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
2.0
13.09.2014
potwierdzam opinie wydane na Wasz temat Zadanie jakiego podjęliście się przerasta Was Szanowni nie odpowiedzialni PANOWIE.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.08.2014
Firma VECTRA w Czarnem - to pomyłka. Program TV jest co drugi dzień a internet co TRZECI ! (o połączeniu "telefonicznym" - należy zapomnieć !) Za co my płacimy CAŁY abonament ??? !!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
08.08.2014
To co robi ta firma jest niewyobrazalne, ignoracja, bezczelnosc. dlaczego akceptuje sie dzialnosc owej instytucji? Nie mam sygnalu od tygodnia, pomimo prósb zero interwencji, zrób sobie sama w dejoderze jak slaby sygnal od nich idzie skandal
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
3.0
17.07.2014
Drodzy Abonenci, z uwagą czytamy Państwa komentarze i opinie na temat produktów oraz działalności naszej firmy. Dziękujemy za informacje, dzięki którym systematycznie możemy eliminować problemy i podnosić jakość świadczonych usług oraz poziom obsługi klienta. Wiele z poruszanych kwestii wymaga szczegółowych danych, dzięki którym bylibyśmy w stanie wyjaśnić poniżej opisane sytuacje. Zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na www.vectra.pl/kontakt. Nasi konsultanci pomogą Państwu rozwiać wszelkie wątpliwości. Jesteśmy również dostępni na Facebooku www.facebook.com/cyfrowavectra i odpowiadamy na wszystkie przesłane do nas wiadomości prywatne. Zespół ds. Jakości Obsługi Klienta.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
11.07.2014
TOTALNA OLEWKA KLIENTA UMAWIAJĄ SIĘ NA MONTAŻ W KONKRETNYM TERMINIE A PÓŹNIEJ ANI MONTERA ANI TELEFONU DLACZEGO SIĘ NIE ZJAWIŁ OMIJAĆ Z DALEKA
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.06.2014
Nie są wiarygodni !
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
17.04.2014
Jestem użytkownikiem w Firmie Vectra.Jest to firma nieodpowiedzialna i niekompetentna.Nie mogę już zliczyć ile napisałam do nich reklamacji,bez końca czegoś stale brakuje,jak nie telefonu to brak telewizji,drą ze mnie ciężką kasę a dostarczenie mediów żadne.Muszę im za ich usługi podziękować
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.04.2014
UWAGA na firmę VECTRA nie wywiązuje się z umowy. Umowę podpisałem jakieś 20 miesięcy temu na czas nieoznaczony z wypowiedzeniem jednomiesięcznym- taka była promocja.Teraz wypowiadając umowę poinformowali mnie ,że umowę mam na dwa lata z dwumiesięcznym wypowiedzeniem a dokument który podpisali ze mną nie obchodzi firmę Vectra.W międzyczasie podobno zmienił się regulamin którego oczywiście nie podpisywałem i o którym nie miałem zielonego pojęcia,bo natychmiast wypowiedziałbym umowę.Teraz mam złożyć reklamacje,ale od czego przecież mam umowę .Sprawa nadaje się tylko do telewizji albo do sądu.Nie mogę tego tak zostawić,bo na pojedynczych oszukanych klientach tak sobie dorabia ten nasz osiedlowy monopolista.Czy ktoś też został tak oszukany bądz w podobny sposób?
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.04.2014
Proszę o dokładne sprawdzenie obsługi w Elblągu bo pracuje tam chyba za karę !!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
22.02.2014
Faktycznie firma beznadziejna i niewiarygodna, O problemach zgłoszone było do przedstawiciela firmy w Czarnym w środe z prośbą o kontakt w piątek po godzinie 17.00. Na wstępie powiedzano mi, że to moja wina że nie działa telewizja kablowa. Oczywiście w piątek nikt nie przyszedł, rozumię duże miasto mógł się zgubić. W sobotę po włączeniu telewizora ukazał się komunikaty " Brak zasilania', " Włóż kartę' i oczywiście brak programu. Skontaktowałem się z Biurem Obsługi Klienta gdzie dowiedziałem się , że mogę liczyć na przybycie osoby do usunięcia usteki w ciągu 24 godzin od jej zgłoszenia . Nie uwzględniono wcześniejszego zgłoszenia do przedstawiciela firmy w Czarnem. Pani w Biurze Obsługi Klienta stwierdziła że nie ma kontaku z ich przedstawicielami w terenie. Ma poczucie humoru czego jej zazdroszczę, porzyczyła "miłego dnia" a Olimpiada leci. Ocena "O"
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
28.01.2014
Beznadziejna firma - totalny brak profesjonalizmu. Na każde pytanie otrzymuję odpowiedź z Centrum Obsługi Klienta (cytuję - Biuro Obsługi Klienta ani pana oddział nic nam nie zgłosiło), a na pytanie a jak się z nimi skontaktować (cytuję - osobiście - telefonicznie to z COK).
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.11.2013
Niestety firma Vectra różnicuje klientów!!!Montując modemy firmy Motorola pozbawia klientów funkcji VOD!!!To wypożyczanie filmów przez telewizję Vectra!Pilot modemu Motorola nawet nie posiada takiej funkcji!Cała firma to jedna WIELKA Ściema!Brak szacunku do należytego potraktowania klienta!Dzisiaj w salonie powiedziano mi że nie będę miał tej fukkcji ponieważ "stare"modemy już się skończyły.Nie wiem czy wiecie że modem Motorola wydawany przez firmę załancza się przez 2 min za każdym razem!JEDNA WIELKA ŚCIEMA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
2.0
17.10.2013
coraz slabsze te wasze uslugi ,ceny te same ,kontakt tel slaby
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
23.09.2013
od 2 tygodni nie mam kanałów!!! a oni nic z tym nie robią!! nie polecam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.08.2013
nie polecam tej firmy. w czerwcu zlozylam wypowiedzenie umowy, ktora miala wygasnac z dniem 1 sierpnia,zaplacilam za wczesniejsze zerwanie 130 zlotych, niestety wczoraj otrzymalam rachunki na kolejne pol roku, co za burdel !!! po telefonie do biura obslugi klienta otrzymalam odpowiedz ze maja odnotowana wplate na taka sume ale nie otrzymali powiadomienia o zerwaniu umowy. burdel burdel burdel !!! tyle tylko mam do powiedzenia na temat uslug z tej firmy.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.06.2013
TRAGEDIA, BRAK JAKIEJKOLWIEK MOŻLIWOŚCI ZGŁOSZENIA AWARII. KOLEJNY WEEKEND NIE ODBIERA POLSAT SPORT, A KASĘ BIORĄ .KPINA,
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
03.04.2013
Like it!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
03.04.2013
Cudowna firma! Świetne ceny! :)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
26.02.2013
Firma buja w obłokach z nadmiaru zysków. Od trzech miesięcy nie otrzymuję zgodnie z umową wydruków telefonicznych za prowadzone rozmowy ( bilingi) natomiast rachunki są chyba zawyżone, ale nie mam możliwości spprawdzenia czy mnie oszukują. Rozważam koniecznośc zerwania umowy z tak nieodpowiedzialną jirmą, niestety tylko na drodze sądowej, lecz to nie trudne zadanie,gdy strona zobowiązana nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Podejrzewam, że nie dają bilingów na celowe ciche zarządzenie właścicieli, bo w mętnej wodzie lepiej się łowi ryby ( kasę)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
17.02.2013
Podpisałem umowę z Państwem w grudniu na łącze internetowe ,które miało działać od dnia 15.01.2012, po przejściu od Pana Przyborowskiego ,proszę o kontakt, gdyż podłączyliście Wasze łącze pod mieszkanie sąsiada czyli Srebrna 10/2, a ja mieszkam pod nr 1 w Gdańsku. a już mam wysłany rachunek do opłacenia od Państwa. Proszę o kontakt mój nr 600096231 Pozdrawiam
Zobacz więcej (24)