Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6591163167
REGON: 356466688
Rok założenia:
2008
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Depresja, kryzys małżeński, zbyt duża presja w pracy, lęki, czy trudności w relacjach interpersonal...
Prowadzę terapie indywidualne. Moja działalność wymaga przede wszystkim poznania indywidualnej osob...
Kraków, Mariana Domagały 31C lok. 23
Nazywam się Karolina Czupryńska i jestem psychologiem z bogatym doświadczeniem zawodowym. Zajmuję s...
Zajmujemy się świadczeniem pomocy psychologicznej dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. Nasze dzi...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Usługi Psychologiczne "SUDOLEK" Tomasz Kołodziejczyk" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6591163167. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 356466688.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kraków w województwie małopolskim. Działa na rynku od 2008 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Morawskiego 12 lok. 29. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-427 Kraków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.0557623845523N, 19.9260466805336E. "Usługi Psychologiczne "SUDOLEK" Tomasz Kołodziejczyk" to firma działająca w branży Psycholodzy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Usługi Psychologiczne "SUDOLEK" Tomasz Kołodziejczyk

Usługi Psychologiczne "SUDOLEK" Tomasz Kołodziejczyk, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Usługi Psychologiczne "SUDOLEK" Tomasz Kołodziejczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.