Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 15:00
Wt.
08:00 - 15:00
Śr.
08:00 - 15:00
Cz.
08:00 - 15:00
Pt.
08:00 - 15:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 8133238822
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Uniwersytet Rzeszowski. Wydział sztuki" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8133238822.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Krasne w województwie podkarpackim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Korespondencyjny kod pocztowy to: 36-007 Krasne. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0518111372549N, 22.0889409019608E. Przedsiębiorstwo "Uniwersytet Rzeszowski. Wydział sztuki" działa od lat w branży Publiczne szkoły wyższe.

Uczelnia organizuje i prowadzi studia wyższe oraz podyplomowe, zajmując się równocześnie prowadzeniem badań naukowych w swojej dziedzinie. Wszechstronny rozwój studentów wraz z dostępem do najnowszych wyników badań i światowych trendów w dziedzinach, w których specjalizuje się uczelnia, zapewnia profesjonalna kadra naukowa z wysokimi kwalifikacjami.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 17 872 20 00. Można nas odwiedzić w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-15:00.

Kontakt

Kontakt Uniwersytet Rzeszowski. Wydział sztuki

Uniwersytet Rzeszowski. Wydział sztuki, Krasne

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Uniwersytet Rzeszowski. Wydział sztuki


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.