Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5361909622
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Doświadczona kadra, wśród której znajdują się instruktorzy z doświadczeniem zawodniczym, program tr...
Klub Sportowy Aventura założyliśmy z myślą o dzieciach. Wiemy, że regularna aktywność fizyczna ma o...
Tenis to sport dla każdego. Jest bardzo dynamiczny, dzięki czemu dostarcza sporo ruchu, a do tego r...
Od ponad dziesięciu lat działamy na rynku. Przez ten okres zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz spor...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Uczniowski Klub Sportowy Mazowieckie Centrum Karate" w rejestrze gospodarczym to: 5361909622.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Legionowo w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firmę można odwiedzić pod adresem: Jana III Sobieskiego 15 lok. 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-120 Legionowo. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.3910372822564N, 20.9243713677218E. Firma "Uczniowski Klub Sportowy Mazowieckie Centrum Karate" prowadzi swoją działalność w branży Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 694 530 408.

Kontakt

Kontakt Uczniowski Klub Sportowy Mazowieckie Centrum Karate

Uczniowski Klub Sportowy Mazowieckie Centrum Karate, Legionowo

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Uczniowski Klub Sportowy Mazowieckie Centrum Karate


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.