Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7551821498
REGON: 161452160
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Firma "Tomtech Tomasz Grabczyński" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7551821498. Firma ma numer REGON: 161452160.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Głogówek w województwie opolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Krótka 3 lok. 5. Korespondencyjny kod pocztowy to: 48-250 Głogówek. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.3542595888534N, 17.8629375307936E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: grabczynski.tomasz@gmail.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Tomtech Tomasz Grabczyński" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Tomtech Tomasz Grabczyński

Tomtech Tomasz Grabczyński, Głogówek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Tomtech Tomasz Grabczyński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.