Wszystkim naszym klientom oferujemy możliwość bezpiecznego wysłania do nas zegarka za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Wystarczy napisać do nas wiadomość na adres: serwispl@swatchgroup.com wskazując dane teleadresowe oraz opis zgłoszenia lub kliknij baner główny strony. Warto pamiętać, że niezależnie od rodzaju usługi odbiór zegarka realizowany jest na nasz koszt.
Zegarek możecie Państwo również przekazać do naszego
serwisu za pośrednictwem partnerskiego salonu: - Hour Passion, Designer Outlet, Puławska 42E, Piaseczno.
W ramach świadczonych przez nas usług oferujemy w Swatch Group Polska, Autoryzowanym Centrum Serwisowym Zegarków Tissot:
- pełne serwisy zegarków obejmujące: demontaż mechanizmu, czyszczenie, smarowanie, montaż, regulację dokładności i kontrolę funkcji,
- wymianę uszkodzonych elementów: szkła, wskazówek, tubusu, koronki, przycisków, uszczelek,
- wymianę baterii,
- kontrolę wodoszczelności,
- regulację,
- polerowanie koperty i bransolety
- mycie ultradźwiękowe koperty i bransolety,
- kontrolę techniczną i estetyczną,
- wymianę pasków i bransolet.
Wymieniane przez nas w Swatch Group Polska, Autoryzowanym Centrum Serwisowym Zegarków Tissot
części są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta zegarka.
W przypadku pytań prosimy o wiadomość na adres serwispl@swatchgroup.com lub kontakt telefoniczny pod numerem: (22) 256 81 11.