Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 16:00
Wt.
08:00 - 16:00
Śr.
08:00 - 16:00
Cz.
08:00 - 16:00
Pt.
08:00 - 16:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 8992604750
REGON: 020520830
KRS: 0000281888
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współczesny rynek nieruchomości wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także elastycznego pod...
Sosnowiec, Stawowa 4
Na rynku działamy od niemal 30 lat, co bezpośrednio przekłada się na wysoki poziom świadczonych usł...
Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku to oficjalny dokument potwierdzający jego efektywn...
Energetyka oparta na kogeneracji gazowej staje się fundamentem nowoczesnych rozwiązań, łącząc efekt...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. Punkt Obsługi Klienta" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8992604750. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 020520830. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000281888.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2007. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Łagiewnicka 60. Kod pocztowy do korespondencji to: 30-417 Kraków. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.03045N, 19.94294E. Branża Energetyka to dziedzina, w której firma "Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. Punkt Obsługi Klienta" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Branża energetyczna zajmuje się dostarczaniem różnorodnych produktów i usług związanych z energią. Obejmuje ona m.in. projektowanie i montaż instalacji elektrycznych, produkcję energii odnawialnej, takiej jak fotowoltaika, oraz produkcję i dystrybucję kabli elektrycznych. W ramach branży energetycznej funkcjonują również firmy świadczące usługi elektryczne, takie jak naprawy i konserwacje instalacji elektrycznych. Biura projektów energetycznych zajmują się natomiast planowaniem i realizacją nowych inwestycji w zakresie produkcji i dystrybucji energii. Branża energetyczna odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu dostępu do niezbędnej energii oraz w promowaniu zrównoważonego rozwoju poprzez wykorzystanie energii odnawialnej. W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 32 606 06 06. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 08:00-16:00.

Kontakt

Kontakt Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. Punkt Obsługi Klienta

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. Punkt Obsługi Klienta, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Energetyka Kraków - sprawdź inne firmy w okolicy

Chybie, Cieszyńska 6
Częstochowa, Rejtana 29E
Tomaszów Mazowiecki, Górna 12
Kalisz, św. Michała 15
Mostówka, Kalinowa 1
Legnica, Łokietka 18
Świecie, Bydgoska 1

Opinie (1)

Opinie o firmie Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o. Punkt Obsługi Klienta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

1.0

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wystawionych w ramach opublikowanych niżej opinii.

Opinie użytkowników

Andrzej D.
Andrzej D.
1.0
11.11.2017
Jestem długotrwałym klientem Tauron ale pierwszy raz spotkałem się , z tak nieludzką obsługą pracownicy waszej firmy Panią Anną Nowok ! Jestem zniesmaczony i zażenowany ! Tyle lat jestem waszym klientem Opłacam należności terminowo Nadmieniam że jestem inwalidą , na pierwszej grupie inwaldzkiej , jako osoba schorowana , o niskich dochodach rentowych , gdzie nie starcza mnie , na lekarstwa Poprosiłem o zmianę płatności z 6 każdego miesiąca , na 10 , ponieważ rentę otrzymuje 9 każdego miesiąca , ta Pani mnie odmówiła , chyba nie wszyscy w Firmie Tauron są bez serca , w stosunku do nas ludzi niepełnosprawnych ! Myślę że ta Pani nie zaznała choroby , niepełnosprawności , i raczej jej tego nie życzę ! Pozdrawiam z poważaniem Jan Stawski