Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6272738384
REGON: 243538369
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Moja praca jest moją pasją i wywodzi się z tego, ze od dziecka uwielbiałam sztukę, malowanie i ryso...
Oferujemy szeroki wybór usług, które sprawią, że Twoje wydarzenie będzie niezapomniane. Nasza ofert...
Każdy marzy o odrobinie luksusu, a z nami te marzenia łatwo wprowadzić w życie! W studio projektowa...
Czy marzysz o wnętrzu, które odzwierciedla Twój wyjątkowy styl i osobowość? O Gustach to firma, któ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Studio Impress Agnieszka Regulska" w rejestrze gospodarczym to: 6272738384. Firma ma numer REGON: 243538369.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Chorzów w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: gen. Dąbrowskiego 84 lok. 9. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-500 Chorzów. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.2948499619487N, 18.9610132615874E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: agnieszka.lucja.regulska@gmail.com. Branża Architektura wnętrz i dekorowanie to dziedzina, w której firma "Studio Impress Agnieszka Regulska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Studio Impress Agnieszka Regulska

Studio Impress Agnieszka Regulska, Chorzów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Studio Impress Agnieszka Regulska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.