Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9581670289
REGON: 362402152
KRS: 0000573745
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Mam wieloletnie doświadczenie w organizacji oraz prowadzeniu szkoleń akredytowanych przez BRC Tradi...
Przedmiotem działalności są szkolenia kadr morskich. Szkolenia stoją na wysokim poziomie. Nad ich p...
W naszym centrum zajmujemy się między innymi prowadzeniem kursów i szkoleń zawodowych dla osób doro...
Gdańsk, Królowej Jadwigi 137E lok. 1-2
W naszej ofercie znajdziesz szkolenia z zakresu BHP i PPOŻ, obejmujące wszystkie niezbędne zagadnie...

O firmie

Firma "Stowarzyszenie Jachtklub Morski Roda" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9581670289. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 362402152. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000573745.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gdynia w województwie pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2015 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Chwaszczyńska 172. Kod pocztowy do korespondencji to: 81-571 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.458058N, 18.4498989E. Branża Szkolenia i kursy to dziedzina, w której firma "Stowarzyszenie Jachtklub Morski Roda" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Stowarzyszenie Jachtklub Morski Roda

Stowarzyszenie Jachtklub Morski Roda, Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Stowarzyszenie Jachtklub Morski Roda


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.