Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9490092763
REGON: 151586945
Rok założenia:
2002

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W ramach naszej podstawowej oferty oferujemy zaawansowane terapie laserowe, skierowane przede wszys...
Świadczymy usługi z zakresu medycyny estetycznej, skupiającej się na poprawie wyglądu i samopoczuci...
Zapewniamy warunki, w których klienci odstresują się po męczącym dniu. Dobra atmosfera, piękne otoc...
Łódź, al. Kościuszki 106/116
Stworzyliśmy miejsce, w którym można zadbać o zdrowie, dobre samopoczucie i piękny wygląd ciała. W ...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9490092763 została umieszczona firma: "Socha Mariusz. Lekarz medycyny estetycznej". Firma ma numer REGON: 151586945.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Częstochowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2002 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Meliorantów 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 42-209 Częstochowa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.8580980392157N, 19.1678939607843E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: medycyna.estetyczna@onet.eu. Przedsiębiorstwo "Socha Mariusz. Lekarz medycyny estetycznej" działa od lat w branży Medycyna estetyczna.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Socha Mariusz. Lekarz medycyny estetycznej

Socha Mariusz. Lekarz medycyny estetycznej, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Socha Mariusz. Lekarz medycyny estetycznej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.