Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6452143787
REGON: 360689215
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Smart Management. M. Kromkowski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6452143787. Firma ma numer REGON: 360689215.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Tarnowskie Góry w województwie śląskim. Działa na rynku od 2015 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Niedziałkowskiego 42. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 42-612 Tarnowskie Góry. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.437807N, 18.827521E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: mkromkowski@poczta.onet.pl. Przedsiębiorstwo "Smart Management. M. Kromkowski" działa od lat w branży Konsulting.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Smart Management. M. Kromkowski

Smart Management. M. Kromkowski, Tarnowskie Góry

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Smart Management. M. Kromkowski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.