Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7122943396
REGON: 060604263
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmuję się przeprowadzaniem testów oraz badań psychologicznych dla kierowców. Obejmuje to rozmowę ...
Pracownię Psychologiczną założyłam między innymi z myślą o zawodowych kierowcach oraz osobach szuka...
Głównym profilem mojej działalności jest wykonywanie badań lekarskich kierowców. Posiadam 18-letnie...
Głównym profilem naszej działalności jest pomoc psychologiczna. Udzielamy wsparcia osobom zmagający...

O firmie

Firma "Slim+fit Instytut Dietoterapii I Treningu Osobistego Barbara Szyszkowska" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7122943396. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 060604263.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Działa na rynku od 2010 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Tomasza Zana 50 lok. 19. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-601 Lublin. Kompletne współrzędne GPS to: 51.2345330974995N, 22.542188768932E. Przedsiębiorstwo "Slim+fit Instytut Dietoterapii I Treningu Osobistego Barbara Szyszkowska" działa od lat w branży Psycholodzy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Slim+fit Instytut Dietoterapii I Treningu Osobistego Barbara Szyszkowska

Slim+fit Instytut Dietoterapii I Treningu Osobistego Barbara Szyszkowska, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Slim+fit Instytut Dietoterapii I Treningu Osobistego Barbara Szyszkowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.