Dodatkowe dane

Branża:

Polecane oferty

Łuków, Międzyrzecka 90
W Hotelu i Restauracji Grochowski już od wielu lat zarówno naszą restaurację, jak i hotel odwiedza ...
Warszawa, al. Dzieci Polskich 20
W naszym hotelu Patron do dyspozycji gości jest 220 pokoi 1-, 2-, i 3-osobowych. W pokojach znajduj...
Od 2012 roku prowadzimy z powodzeniem restaurację, która odznacza się przytulnym i kameralnym klima...
Zapraszamy do Zajazdu Nad Sanem! U nas każdy naje się do syta, wyśpi i będzie się doskonale bawił d...

O firmie

Siedlisko na rozdrożu to piękny hotel położony w Michowie, w województwie lubelskim. Właścicielem ośrodka jest Andrzej Karczmarz. Zapraszamy wszystkich, którzy mają ochotę na wypoczynek w pięknej okolicy.

Oferta

Nasz hotel położony jest w pięknej, malowniczej okolicy. Idealnie nadaje się dla osób, które chcą odpocząć od miasta i zrelaksować się w spokojnym miejscu. Gwarantujemy, że w naszym obiekcie mogą Państwo liczyć na spokojny sen. Swoją ofertę kierujemy do osób podróżujących w pojedynkę, par, grup znajomych czy rodzin z dziećmi. Oferujemy wypoczynek osobom, które biorą udział w imprezach organizowanych w naszej restauracji.

W naszym hotelu znajdą Państwo ekskluzywny apartament oraz przytulne pokoje. Każdy z nich posiada udogodnienia takie jak:
  • łazienka,
  • telewizor LCD,
  • dostęp do WiFi,
  • sejf,
  • minibar,
  • wygodne łóżka.
Dostępne u nas łazienki wyposażone są w wannę lub prysznic. Każdy z nich jest przestronny, wygodny i regularnie sprzątany. Mogą mieć Państwo pewność, że wypoczynek w tym miejscu będzie komfortowy i przyjemny. Nasi Goście mogą skorzystać z miejsca przeznaczonego do grillowania. Dla dzieci udostępniamy plac zabaw. Zapraszamy także do odwiedzenia restauracji hotelowej, w której na pewno znajdą Państwo coś dla siebie.

Dysponujemy dużym, pięknym ogrodem ze stawem. Ma on niesamowity klimat. Dookoła naszego hotelu znajduje się mnóstwo zieleni. Zachęcamy do spacerów po naszej okolicy. Osoby lubiące kontakt z naturą na pewno będą się u nas dobrze czuły. Wieczorem panuje u nas romantyczna atmosfera - posiadamy iluminacje, dzięki którym teren wygląda wręcz magicznie.

Zrobimy co w naszej mocy, by zapewnić Państwu jak najbardziej komfortowy i przyjemny wypoczynek.

Zachęcamy do skorzystania z noclegów oferowanych przez Siedlisko na rozdrożu w Michowie.

Kontakt

Kontakt Siedlisko na rozdrożu

Siedlisko na rozdrożu, Michów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Słowa kluczowe

Opinie (11)

Opinie o firmie Siedlisko na rozdrożu

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Marcin
09.12.2018
Fajny klimat, dobre jedzenie i wygodne pokoje. Można się wyspać i nikt nie przeszkadza.
Basia
27.11.2018
Organizowaliśmy tutaj wesele i spaliśmy w hotelu. Jestem naprawdę zadowolona, że zdecydowaliśmy się na Siedlisko. Klimat niesamowity, zdjęcia wyszły piękne a do tego bardzo miła obsługa. Polecam!!!
Marek
17.10.2018
Komfortowo wyposażone pokoje, jasne i przestronne. Wygodne łóżka. Wyspałem się tutaj i wypocząłem.
Iwona
16.09.2018
Polecam na romantyczny wyjazd na weekend. Hotel jest pięknie oświetlony wieczorami, a w ciągu dnia ogród ze stawem prezentuje się równie efektownie. Jedzonko w restauracji pyszne.
Artur
19.08.2018
Muszę pochwalić obsługę, która bardzo dba o zadowolenie gości. Można na nich liczyć w każdym momencie. Zawsze uśmiechnięci i pomocni. Super!
Wojciech
30.07.2018
Przypadkiem trafiłem na to miejsce w Internecie i zachwyciłem się już samymi zdjęciami. Zabrałem żonę na weekend. Bawiliśmy się świetnie i wypoczęliśmy. Bardzo dobrze wspominamy ten wyjazd.
Jola
29.06.2018
Świetne miejsce na wypoczynek od miasta. Przyjechaliśmy tutaj z dziećmi, które bardzo dobrze bawiły się w ogrodzie, poszliśmy też na spacer. Dobrym udogodnieniem jest także plac zabaw. Pięknie!
Ola
31.05.2018
Mój narzeczony zabrał mnie w to miejsce i mi się oświadczył. Nie mógł chyba wybrać piękniejszego miejsca! Klimat niesamowity, wręcz magiczny. Na pewno tu jeszcze wrócimy!
Adrian
04.04.2018
Pokoje bardzo przytulne z pięknym widokiem na ogród ze stawem. Pyszne jedzenie i otoczenie zieleni sprawiają, że wypoczęliśmy jak nigdy dotąd. Polecam wszystkim.
Klaudia
21.03.2018
Piękny hotel ze świetnym wystrojem. Obsługa przemiła, pokoje czyściutkie i przestronne. Świetna okolica, jeśli ktoś chce wypocząć.
Paulina
23.02.2018
Hotel wygląda magicznie, szczególnie w nocy. Ogród robi wrażenie, zrobiliśmy sobie z chłopakiem małą sesję, tak tu pięknie. Pokoje bardzo komfortowe, można się wygodnie wyspać.