Montaż i serwis instalacji gazowych
Montaż i serwis instalacji gazowych, Ryszard Spólnik Serwis Urządzeń Grzewczych Saunier Duval, Bosh, De Dietrich, Brotje, Vaillant,, Rabka-Zdrój

Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7351326601
REGON: 490774561
Rok założenia:
1997

O firmie

Ryszard Spólnik Serwis Urządzeń Grzewczych to firma z siedzibą w Rabce-Zdroju, w województwie małopolskim, która specjalizuje się w serwisie, sprzedaży oraz montażu urządzeń grzewczych. Działamy na rynku od 1997 roku, co daje nam ponad 25 lat doświadczenia w branży.

Oferta

Nasza oferta obejmuje kompleksowy serwis kotłów gazowych, w tym naprawę, przeglądy szczelności, czyszczenie oraz odkamienianie kotłów i pieców gazowych. Zajmujemy się również montażem instalacji grzewczych oraz konserwacją urządzeń do ogrzewania wody.

W naszej codziennej pracy stawiamy na profesjonalizm i jakość świadczonych usług. Posiadamy wykwalifikowaną kadrę serwisantów, którzy regularnie podnoszą swoje kwalifikacje, aby sprostać rosnącym wymaganiom rynku i zapewnić naszym klientom najwyższy standard obsługi. Specjalizujemy się w serwisowaniu urządzeń gazowych renomowanych marek, takich jak Junkers, co pozwala nam skutecznie i szybko naprawiać wszelkie usterki.

Nasze usługi obejmują również:
  • próby szczelności kotłów gazowych,
  • przeglądy kotłów gazowych,
  • konserwację kotłów gazowych.
Ponadto oferujemy kompleksowe usługi gazownicze, które obejmują montaż, serwis i konserwację instalacji gazowych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu w rozwój technologii grzewczych jesteśmy w stanie zaoferować naszym klientom rozwiązania dopasowane do ich indywidualnych potrzeb.

Zapraszamy do kontaktu z firmą Ryszard Spólnik Serwis Urządzeń Grzewczych.

Kontakt

Kontakt Ryszard Spólnik Serwis Urządzeń Grzewczych Saunier Duval, Bosh, De Dietrich, Brotje, Vaillant,

Ryszard Spólnik Serwis Urządzeń Grzewczych Saunier Duval, Bosh, De Dietrich, Brotje, Vaillant,, Rabka-Zdrój

Opinie

Opinie o firmie

Średnia ocen

3.9
22 opinie
Opinie w pkt.pl

3.8/5

9 opinii

Opinie w Google

4.0/5

13 opinie

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w Serwisie opinie Użytkowników oraz zamieszczone przez WeNet w Serwisie opinie opublikowane w Portalach Zewnętrznych pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Ocena w gwiazdkach (do 5) jest średnią arytmetyczną wszystkich ocen wynikającą z poniższych opinii.

Opinie użytkowników

Roman Szustek
Roman Szustek
Opinia z Google
5.0
09.11.2023
Pan bardzo sumienny i dokładny, czas oczekiwania dość wydłużony co jedynie potwierdza solidność firmy. Ceny umiarkowane, dobry kontakt. Korzystam z usług Pana Ryszarda od trzech lat i na tej podstawie osobiście polecam.
Div3r s
Div3r s
Opinia z Google
5.0
30.08.2023
Wszystko ok
Krzysztof Adamiak
Krzysztof Adamiak
Opinia z Google
5.0
18.02.2023
AHoj Młody
AHoj Młody
Opinia z Google
5.0
09.09.2021
Polecam. Można się dodzwonić (albo oddzwania) i dogadać konkretny termin wizyty. Ceny też normalne.
ADAM SMOLINSKI
ADAM SMOLINSKI
Opinia z Google
4.0
06.04.2021
POLECAM. TĄ FiRME. Adam
P K
P K
Opinia z Google
1.0
01.10.2020
Tak opryskliwego i niemiłego typa dawno nie spotkałam, nie ma konkurencji w okolicy więc dodatkowo rozpasanie się włączyło, nie jesteśmy już w szkole proszę Pana, szacunku trochę, nie polecam.
Góral
Góral
Opinia z Google
5.0
21.09.2020
Walentyna Firek
Walentyna Firek
Opinia z Google
5.0
02.04.2020
Paweł Molekuł
Paweł Molekuł
Opinia z Google
5.0
06.10.2019
Mistrz w swoim fachu, z całego serca polecam
Łukasz Z.
Łukasz Z.
Opinia z pkt.pl
5.0
05.10.2019
Polecam tego serwisanta, profesjonalna robota !
Luka Zasa
Luka Zasa
Opinia z Google
5.0
05.10.2019
Polecam Pana Ryszarda, szybka i fachowa usluga.
Janusz O.
Janusz O.
Opinia z pkt.pl
5.0
15.09.2019
Bardzo dobry serwisant. Co najmniej od 10 lat dogląda moich kotłów i systemu centralnego ogrzewania i nigdy się na Nim nie zawiodłem. Polecam z pełnym przekonaniem.
Piotr Wiewióra
Piotr Wiewióra
Opinia z Google
1.0
15.06.2019
Kupiłem piec gazowy Junkers. Dzwonię do serwisanta na DARMOWE! uruchomienie pieca i podbicie gwarancji. W tym miejscy był już piec gazowy. Przyjechał serwisant, powiedział że nie podbije bo złe miejsce na piec, zaczął wymyślać o odbiorach kominiarza które już były. Nie zrobił nic, gwarancji nie podbił i skasował 50 zł. ZŁODZIEJ I OSZUST
M. P.
M. P.
Opinia z Google
1.0
22.10.2018
Fachowiec super, ale wcale nie szanuje czasu i pieniędzy klienta. Nie dotarł, a potem nie odbierał telefonu
Tomasz Pietraszek
Tomasz Pietraszek
Opinia z Google
5.0
05.10.2017
Solidny fachowiec. Polecam.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
2.0
12.07.2014
Tego osobnika trzeba mieć na oku, nie dość że zatkał komin to jeszcze prawie "przez przypadek" zwędził mi klucz francuski. A podczas nieudolnej próby rozpalenia pieca swoimi "podpałkami" prawie spalił mi kota! Ale przynajmniej jest tani.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
5.0
12.06.2014
bardzo polecam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
5.0
12.06.2014
Pomógł w montażu komina, wszystko przebiegło pomyślnie. Polecam na przyszłość.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
5.0
12.06.2014
Polecam!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
5.0
12.06.2014
Bardzo dobry technik, serdecznie polecam!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
23.01.2014
ostrzegam przed tym "serwisantem". Niekompetentny. Szkoda nerwów, odradzam.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
Opinia z pkt.pl
1.0
03.01.2014
NIE POLECAM! Ten człowiek dokonywał pierwszego uruchomienia kotła gazowego u mnie w domu jako autoryzowany serwisant marki kotła, który został zakupiony. Po dokładnym, kilkukrotnym przestudiowaniu instrukcji obsługi kotła, nie mogąc sobie poradzić z jego prawidłowym uruchomieniem zdiagnozował problem wadliwego panelu sterowania. W nowym, nigdy nie uruchamianym wcześniej kotle, wymienił panel sterowania, jednak nie przyniosło to spodziewanego rezultatu. Wówczas, poinformował, że problem tkwi w kominie, który wielokrotnie wcześniej widział i wówczas nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń. Zniszczył komin przez wykonanie przeróbek, które wedle jego opinii usprawniły działanie kotła. Dodatkowo, zażądał zapłaty za uruchomienie kotła, które wedle informacji producenta jest bezpłatne. Nie raczył poinformować w jaki sposób należy użytkować kocioł, kiedy wykonać należy ponowny przegląd, aby gwarancja została przedłużona o kolejne 12 miesięcy. Po przedstawieniu zastrzeżeń co do jego pracy przyjął takt
Zobacz więcej (2)