Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
09:00 - 14:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 8151057290
REGON: 690347143
Rok założenia:
1991

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rzeszów, Pułaskiego 4
Oferujemy szeroki zakres usług, obejmujący naprawy zarówno drobnych usterek, jak i skomplikowanych ...
Jednym z głównych obszarów działalności firmy Gru-Tech jest sprzedaż detaliczna części do sprzętu o...
Głównym profilem naszej działalności jest naprawa sprzętów domowych. Posiadamy duże doświadczenie w...
Ostrowiec Świętokrzyski, Samsonowicza 18K
Od prawie trzydziestu lat funkcjonujemy na polskim rynku. Przez ten czas zdobyliśmy ogromne doświad...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Video Serwis Wiesław Rycerz" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8151057290. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 690347143.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Rzeszów w województwie podkarpackim. Działa na rynku od 1991 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żwirki i Wigury 8. Kod pocztowy do korespondencji to: 35-036 Rzeszów. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.02454N, 21.98272E. Branża, w której specjalizuje się firma "Video Serwis Wiesław Rycerz" to Naprawa AGD.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 17 852 23 20. Zapraszamy do odwiedzenia firmy w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00; Sb.: 09:00-14:00.

Kontakt

Kontakt Video Serwis Wiesław Rycerz

Video Serwis Wiesław Rycerz, Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (7)

Opinie o firmie Video Serwis Wiesław Rycerz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

2.7

Opinie użytkowników

Edward K.
Edward K.
5.0
19.01.2023
Głośna praca lodówki została wykryta i usunięta w uzgodnionym terminie.
Andrzej
Andrzej
5.0
29.07.2022
Firma w porządku, miałem do czynienia dwa razy z usługami firmy,przyjaźni klientowi. Gorzej z infolinią, Samsunga, tam dużo zdrowia kosztują.
Aneta K.
Aneta K.
1.0
04.02.2016
Szczerze NIE polecam !! Wlasciciel swiadomie dziala na szkode klienta. Jest nieslowny (mimo przypomnien kilkukrotne zmienianie daty i godzin przyjazdu). Na miejscu wszystko ladnie, mily, sympatyczny, usterke potwierdza i probuje naprawic. Towaru naprawic nie potrafil, a wymienia czesci nie dala efektu. Przekazal tylko dokument o wymianie czesci, nic wiecej, pojechal i kazal sie ponownie kontaktowac ze sklepem. Do nas powiedzial "niech Wam ta pralke wymienia", a w sprawozdaniu napisal, ze pralka jest sprawna, co zablokowalo mozliwosci wszelkich innych roszczen. Zostalismy z zepsuta pralka, a dzieki temu panu sklep to nie interesuje.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
02.09.2015
Nie polecam tego serwisu właściciel nie słowny
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
17.10.2014
proszę się ujawnić pisząc takie słowa z dnia -2014-03-14 chętnie porozmawiamy o znajomości nowych modeli i wiedzy technicznej pozdrawiam w.rycerz
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
21.06.2014
totalna fuszera. nie polecam. naprawa metodą prób i błędów ze wskazaniem na to drugie. miesiąc czekania na naprawę, później kolejny miesiąc na reklamacje bo nic się nie zmieniło i w efekcie finalnym pozostałem z problemem praktycznie bez zmian. od osób ogłaszających się jako "serwis" oczekuje się przynajmniej jakiejś wiedzy na temat elektroniki. a tu coś się przegrzewa ? to założymy większe chłodzenie! do tego to cotygodniowe odsyłanie z kwitkiem podsumowując "pod koniec przyszłego tygodnia proszę się pojawić to już będzie coś wiadomo". efekt finalny jest taki że kasy się pozbyłem, problem jak był tak jest i tłumaczenie że "ma się grzać, podpina Pan złe głośniki do wieży". GORĄCO NIE POLECAM :)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
14.03.2014
Właściciel niedokształcony, nie zna się na nowszych modelach. Nie potrafi zdiagnozować usterek. Nie polecam