Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9291637289
REGON: 970723256
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Awaria samochodu może przytrafić się w najmniej spodziewanym momencie. W takiej sytuacji warto skor...
Głównym profilem mojej działalności jest świadczenie profesjonalnych usług z zakresu szeroko pojęte...
Prowadzimy warsztat samochodowy, w którym zajmujemy się realizacją takich usług jak naprawa części ...
Pomimo niedługiej obecności na rynku, nasza firma cieszy się dużym uznaniem i zaufaniem wśród zadow...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9291637289 została umieszczona firma: "Roman Suchorski Mechanika Samochodowa I Blacharstwo". Firma ma numer REGON: 970723256.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Zielona Góra w województwie lubuskim. Działa na rynku od 1998 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Zielona 2 lok. 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 65-421 Zielona Góra. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.9721157234258N, 15.4437328815756E. "Roman Suchorski Mechanika Samochodowa I Blacharstwo" to firma działająca w branży Stacje obsługi samochodów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Roman Suchorski Mechanika Samochodowa I Blacharstwo

Roman Suchorski Mechanika Samochodowa I Blacharstwo, Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Roman Suchorski Mechanika Samochodowa I Blacharstwo


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.