Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5270254598
REGON: 010185434
Rok założenia:
1993
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Warszawa, Przecławska 8 lok. 13
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest księgowość. Obsługujemy Klientów biznesowych z ...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Robson Consulting. Sobótka R." w rejestrze gospodarczym to: 5270254598. Firma ma numer REGON: 010185434.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 1993 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Izabelli 2 lok. 1. Korespondencyjny kod pocztowy to: 01-059 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2636053867901N, 20.9583046811897E. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Robson Consulting. Sobótka R." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 609 259 091.

Kontakt

Kontakt Robson Consulting. Sobótka R.

Robson Consulting. Sobótka R., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Robson Consulting. Sobótka R.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.