Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9291484650
REGON: 970340130
Rok założenia:
1994

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Radosław Czarkowski "PRO-ART" Pracownia Usług Plastycznych" w rejestrze gospodarczym to: 9291484650. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 970340130.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Zielona Góra w województwie lubuskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1994. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Bociania 24. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 65-505 Zielona Góra. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.9260202265961N, 15.4986874958311E. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Radosław Czarkowski "PRO-ART" Pracownia Usług Plastycznych" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Radosław Czarkowski "PRO-ART" Pracownia Usług Plastycznych

Radosław Czarkowski "PRO-ART" Pracownia Usług Plastycznych, Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Radosław Czarkowski "PRO-ART" Pracownia Usług Plastycznych


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.