Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1070003777
REGON: 140369509
KRS: 0000249412
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

W naszej placówce przyjmują lekarze specjaliści wielu dziedzin. Pacjenci mogą umówić się na wizytę ...
W odpowiedzi na zapotrzebowanie naszych pacjentów zapewniamy szeroką gamę usług medycznych na najwy...
Lidzbark Warmiński, Aleksandra Świętochowskiego 7b
Udzielamy porad medycznych. Przedmiotem naszej działalności jest podstawowa i specjalistyczna opiek...
Zatrudniamy wykwalifikowanych lekarzy specjalistów, którzy każdego dnia pomagają dziesiątkom osób w...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Quanticate Polska Sp. z o.o. " widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1070003777. Numer REGON firmy to: 140369509. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000249412.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Firmę można odwiedzić pod adresem: Hankiewicza 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 02-103 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2091488328597N, 20.9786654024678E. Branża, w której specjalizuje się firma "Quanticate Polska Sp. z o.o. " to Centra medyczne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 22 576 21 40.

Kontakt

Kontakt Quanticate Polska Sp. z o.o.

Quanticate Polska Sp. z o.o. , Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Quanticate Polska Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.