Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5631084291
Rok założenia:
2011
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zapewniamy Państwu profesjonalną pomoc podczas zakupu produktów służących do korekcji wad wzroku. W...
W optyce i optometrii działamy od 2009 roku. Oferujemy kompleksową pomoc w zakresie doboru oraz wyr...
Problemy ze wzrokiem, w tym urazy aparatu wzroku, wady i schorzenia znacząco wpływają na obniżenie ...
Dzierżoniów, Wrocławska 1 a
Zmysł wzroku stanowi fundament naszego codziennego funkcjonowania, otwierając przed nami niezliczon...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Punkt Widzenia Instytut Badania Wzroku" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5631084291.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Czernica w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kolejowa 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 55-003 Czernica. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.0486205419159N, 17.2363006363656E. "Punkt Widzenia Instytut Badania Wzroku" to firma działająca w branży Optycy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 881 770 088 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Punkt Widzenia Instytut Badania Wzroku

Punkt Widzenia Instytut Badania Wzroku, Czernica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Punkt Widzenia Instytut Badania Wzroku


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.