Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5381244580
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Grochowska 207 lok. pawilon 26/27
Naszą specjalnością są usługi krawieckie. Świadczymy je w pełnym zakresie. Przede wszystkim zajmuje...
Dysponuję dobrze wyposażoną pracownią oraz doświadczeniem, co w połączeniu umożliwia mi profesjonal...
W zakres oferty wchodzą specjalistyczne poprawki krawieckie. Pracownia zapewnia szeroki zakres usłu...
Białystok, Hetmańska 44 lok. 205
Naszą specjalnością jest konstrukcja szablonów i wzorów odzieżowych. To wielka pasja wielu z nas, k...

O firmie

Firma "Puh Natfashion Halina Hałasa" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5381244580.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Międzyrzec Podlaski w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Firmę można odwiedzić pod adresem: Brzeska 44. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 21-560 Międzyrzec Podlaski. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.9849632903997N, 22.7889635707437E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: hhalasa@wp.pl. Firma "Puh Natfashion Halina Hałasa" prowadzi swoją działalność w branży Usługi krawieckie.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Puh Natfashion Halina Hałasa

Puh Natfashion Halina Hałasa, Międzyrzec Podlaski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Puh Natfashion Halina Hałasa


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.