Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8961426402
REGON: 385465137
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Reklama zewnętrza jest skuteczną i jednocześnie tanią formą dotarcia do klientów. Specjalistami od ...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "PU Perła Tomasz Perliński" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8961426402. Numer REGON firmy to: 385465137.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Długołęka w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2020 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Akacjowa 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 55-095 Długołęka. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.1819022290502N, 17.1876330521071E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: info@perlaserwis.pl. "PU Perła Tomasz Perliński" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 725 789 289 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt PU Perła Tomasz Perliński

PU Perła Tomasz Perliński, Długołęka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie PU Perła Tomasz Perliński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.