Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9441920823
REGON: 122995764
KRS: i1585512
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Przemysław Ryba Piar Consulting" w rejestrze gospodarczym to: 9441920823. Firma ma numer REGON: 122995764. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: i1585512.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Jeziorzany w województwie małopolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2013 roku. Korespondencyjny kod pocztowy to: 32-060 Jeziorzany. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 49.983333N, 19.7800471E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: ryba.przemek@gmail.com. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Przemysław Ryba Piar Consulting" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Przemysław Ryba Piar Consulting

Przemysław Ryba Piar Consulting, Jeziorzany

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Przemysław Ryba Piar Consulting


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.