Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7551655924
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza specjalność to usługi z zakresu serwisu samochodów osobowych, a także serwisu opon. Działamy ...
Zajmujemy się przede wszystkim zapewnianiem pełnej obsługi wulkanizacyjnej pojazdów. Proponujemy Pa...
Od 2000 roku serwis skupia się na rozwijaniu swojej oferty. Obecnie możecie w niej Państwo znaleźć ...
Profilem działalności Piotra Wyporowicza jest świadczenie w pełni kompleksowych usług w zakresie me...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Przemysław Anioła Auto-Szyby" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7551655924.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Głogówek w województwie opolskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2019 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Tylne Winiary 5. Kod pocztowy do korespondencji to: 48-250 Głogówek. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3601157469292N, 17.870562785212E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: gonia77@interia.pl. Branża Stacje obsługi samochodów to dziedzina, w której firma "Przemysław Anioła Auto-Szyby" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Przemysław Anioła Auto-Szyby

Przemysław Anioła Auto-Szyby, Głogówek

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Przemysław Anioła Auto-Szyby


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.