Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8733193134
REGON: 362186323
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Na rynku działamy do 2006 roku. Przez cały czas gromadziliśmy potrzebne doświadczenie oraz rozbudow...
Wykonujemy szeroki zakres usług geodezyjnych oraz kartograficznych, aby zaspokajać zróżnicowane pot...
W branży geodezyjnej precyzja jest kluczowa, dlatego nasza firma oferuje szeroki zakres usług, aby ...
Do głównych zadań firmy Wituszyński należy kompleksowa obsługa geodezyjna. Mamy spore doświadczenie...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Pro-geo Usługi Geodezyjne Marek Mikołajczyk" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8733193134. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 362186323.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wierzchosławice w województwie małopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2015 rok. Korespondencyjny kod pocztowy to: 33-122 Wierzchosławice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0161918121717N, 20.8656015532219E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: mikolajczykmg@gmail.com. "Pro-geo Usługi Geodezyjne Marek Mikołajczyk" to firma działająca w branży Usługi geodezyjne i kartograficzne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Pro-geo Usługi Geodezyjne Marek Mikołajczyk

Pro-geo Usługi Geodezyjne Marek Mikołajczyk, Wierzchosławice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Pro-geo Usługi Geodezyjne Marek Mikołajczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.