Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6562262122
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Czeladź, Katowicka 139 lok. 1
Firmę Serwkom Gawroński Jacek założyliśmy z myślą o serwisie spektrometrów. Specjalizujemy się w pr...
Firma Skoczek komputery oferuje Klientom usługi informatyczne. Jednym z głównych obszarów naszej dz...
Warszawa, Fiołków (d.Wesoła) 7 lok. 4
Zajmujemy się sprzedażą koparek kryptowalut. Klientom zapewniamy kompleksową obsługę w tym zakresie...
SebWeb Electronics założyliśmy z myślą o klientach indywidualnych i mniejszych firmach. W sklepie o...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Print Spirit Agnieszka Szczerba-Tuczyńska" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6562262122.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Modlniczka w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2018. Firmę można odwiedzić pod adresem: Okólna 19 lok. 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 30-124 Modlniczka. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.0747655540604N, 19.905229391634E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@printspirit.pl. Firma "Print Spirit Agnieszka Szczerba-Tuczyńska" prowadzi swoją działalność w branży Sprzęt informatyczny.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Print Spirit Agnieszka Szczerba-Tuczyńska

Print Spirit Agnieszka Szczerba-Tuczyńska, Modlniczka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Print Spirit Agnieszka Szczerba-Tuczyńska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.