Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6652562649
REGON: 369362830
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Kamionki, Kamienna 24I lok. 1
Sklep internetowy Doggie Taste stworzyliśmy dla wszystkich osób, które chcą kupić pełnowartościowe ...
Chcemy, by w naszym sklepie klienci znaleźli asortyment zróżnicowany, a przy tym wysokiej jakości i...
Głównym profilem naszej działalności jest sprzedaż zabawek dla dzieci. Działamy przede wszystkim z ...
Mosina, pl. 20 Października 18
Sprzedajemy boxy prezentowe. U nas znajdziesz upominek dla ukochanej osoby. Nasza oferta zawiera bo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Pracownia Psychologiczna Marta Stolarska" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6652562649. Firma ma numer REGON: 369362830.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Swarzędz w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2018 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: os. Czwartaków 16 lok. 29. Korespondencyjny kod pocztowy to: 62-020 Swarzędz. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.4182300007997N, 17.0808499612261E. Branża, w której specjalizuje się firma "Pracownia Psychologiczna Marta Stolarska" to Sprzedaż wysyłkowa.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Pracownia Psychologiczna Marta Stolarska

Pracownia Psychologiczna Marta Stolarska, Swarzędz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Pracownia Psychologiczna Marta Stolarska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.