Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252539385
REGON: 14213764800000
KRS: 0000342184
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Naszym celem jest zapewnianie pomocy i wsparcia osobom z niepełnosprawnościami intelektualnymi. Nas...
Bank Żywności narodził się po raz pierwszy w Stanach Zjednoczonych, kiedy to bogaty biznesmen po za...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Polskie Towarzystwo Psychologii Klinicznej." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5252539385. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 14213764800000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000342184.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Pruszków w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2009 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Partyzantów 2 lok. 4. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-800 Pruszków. Kompletne współrzędne GPS to: 52.1695986N, 20.8240417E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: ptpk@psych.edu.pl. "Polskie Towarzystwo Psychologii Klinicznej." to firma działająca w branży Stowarzyszenia, towarzystwa i związki.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 604 905 964 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Polskie Towarzystwo Psychologii Klinicznej.

Polskie Towarzystwo Psychologii Klinicznej., Pruszków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Polskie Towarzystwo Psychologii Klinicznej.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.