Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7773222226
REGON: 30196726100000
KRS: 0000401549
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Aeroklub Ziemi Lubuskiej to idealne miejsce dla każdego fanatyka lotnictwa. Tutaj każdy może znaleź...
Łódź, św. Teresy od Dzieciątka Jezus 56/58
Oferujemy dynamiczne i emocjonujące treningi tenisowe dla wszystkich zainteresowanych nauką gry w t...
Bieganie to aktywność, który zdobywa coraz większą popularność. Do jej uprawiania nie jest potrzebn...
Przede wszystkim zajmujemy się prowadzeniem stadniny koni. W jej ramach pielęgnujemy wiele koni ora...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Polskie Stowarzyszenie Bumerangowe" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 7773222226. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 30196726100000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000401549.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Swarzędz w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2011 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Skargi 5. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 62-020 Swarzędz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.4060566N, 17.0716418E. Branża, w której specjalizuje się firma "Polskie Stowarzyszenie Bumerangowe" to Ośrodki, kluby sportowe i rekreacyjne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Polskie Stowarzyszenie Bumerangowe

Polskie Stowarzyszenie Bumerangowe, Swarzędz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Polskie Stowarzyszenie Bumerangowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.