przyjazna Restauracje - kuchnia polska, Pod Fredrą Restauracja, Wrocław

Dodatkowe dane

Rok założenia:
2010

O firmie

Restauracja pod Fredrą to miejsce stworzone z pasji do jedzenia. Znajduje się ona we wrocławskim Rynku, tuż obok głównego wejścia do pięknego, zabytkowego Ratusza. Nasz lokal rozpoczął swoją działalność w 2010 roku. Właścicielami są Waldemar Kołodziej i Cezary Flis. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Oferta

Naszą specjalnością jest kuchnia polska. Dania przygotowujemy na bazie tradycyjnych receptur i wysokiej jakości produktów. Codziennie gotujemy nowe potrawy ze świeżych składników. Mamy również własną wędzarnię, w której przygotowujemy różne wyroby mięsne i rybne.

Ogromną popularnością cieszą się nasze pierogi, bigos, kaszanka, golonka, żeberka, śledź i mięsa z grilla węglowego.

W menu znajdują się też dania, takie jak:
  • polędwiczki wieprzowe z grzybami,
  • rostbef z grilla z sosem czosnkowym,
  • szaszłyk z polędwiczki wieprzowej owinięty boczkiem z papryką, cebulką i pieczarkami,
  • pstrąg pieczony w całości,
  • kaczka pieczona w jabłkach z żurawiną,
  • królik po staropolsku na czosnku,
  • cepeliny z mięsem okraszone skwarkami,
  • placki ziemniaczane z grzybami duszonymi w śmietanie,
  • pierogi z kapustą i grzybami.
Mamy również zupy, takie jak rosół, pomidorową, żurek w chlebie z jajkiem i białą kiełbasą, barszcz ukraiński i grochówkę. Na deser podamy szarlotkę na ciepło, owoce z koglem-moglem i bitą śmietaną, puchar lodowy, sernik galicyjski z podgrzanym sosem malinowym lub andrut czekoladowo-orzechowy. Posiadamy także kartę win z całego świata, różnego rodzaju wódki i piwa. W sezonie letnim do dyspozycji naszych Gości jest również ogródek. Znajduje się w nim grill węglowy, na którym przygotowujemy różne pyszności.

Zadbaliśmy o przytulne, rustykalne wnętrza z solidnymi, dębowymi lożami i stołami. Lokal ozdabiają piękne bibeloty, a czas gościom umila muzyka na żywo. Jesteśmy pewni, że każdy poczuje się u nas jak w domu.

Przyjmujemy grupy zorganizowane.

Serdecznie zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty na stronie internetowej Restauracji pod Fredrą oraz do odwiedzenia siedziby działalności we Wrocławiu.

Artykuły

Kuchnia polska w nowym wydaniu - smaki restauracji Pod Fredrą
Restauracja Pod Fredrą wprowadza nowe smaki do kuchni polskiej, łącząc tradycyjne składniki z nowoczesnymi technikami kulinarnymi. Sprawdź, co znajdziesz w menu
 Restauracja pełna aromatu, tradycji i wyjątkowego klimatu, czyli Restauracja Pod Fredrą w sercu Wrocławia
Restauracja Pod Fredrą to miejsce pełne smaków i aromatów, które bazują na tradycyjnej kuchni polskiej. Spróbuj wyjątkowych dań mięsnych i swojskich dodatków!
Dlaczego warto postawić na menu w lokalu Pod Fredrą restauracja?
Polska kuchnia słynie ze smacznych dań. Dlatego wybierając się na obiad do lokalu, wybierzmy Pod Fredrą restauracja, gdzie czeka na nas wyjątkowe menu.

Wideo

Kontakt

Kontakt Pod Fredrą Restauracja

Pod Fredrą Restauracja, Wrocław

Opinie (10)

Opinie o firmie Pod Fredrą Restauracja

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

Opinie użytkowników

Artur
11.05.2022
Bardzo często organizujemy w tym miejscu kolacje biznesowe. Lokal świetnie urządzony, bardzo przytulny i ze świetnym jedzeniem.
Magda
08.03.2022
Ostatnio wybraliśmy się całą rodziną do restauracji Pod Fredrą. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem ilości i jakości potraw, które serwują. Z pewnością jeszcze nie raz będziemy gośćmi w tym lokalu.
Franciszek
27.01.2022
Dawno nie jadłem tak dobrego mięsa z grilla. To będzie jedna z moich ulubionych potraw w tym miejscu!
Maria
21.11.2021
Pod Fredrą to moja ulubiona restauracja we Wrocławiu. Zawsze chętnie ucztujemy tam ze znajomymi. Mają wyborne jedzenie! Szczerze polecam.
Igor
26.01.2021
Ta restauracja ma niezwykły klimat. Wystrój jest bardzo przytulny, a dania, które serwują, są przepyszne.
Iza
15.11.2020
Polecam to miejsce każdemu, kto planuje wyjazd do Wrocławia. Byliśmy tam w sezonie letnim. Usiedliśmy w ogródku i mogliśmy patrzeć, jak kucharz przygotowuje dania z grilla.
Arnold
21.09.2020
Restauracja pod Fredrą to miejsce z fantastycznym klimatem. Można u nich zjeść tradycyjne, polskie dania. Wszytko jest świeże i smaczne. Polecam.
Dariusz
28.07.2020
Jadłem w tej restauracji żurek, który został podany w chlebie. Bardzo fajny pomysł. W żurku było dużo bardzo dobrej białej kiełbasy i jajko. Polecam.
Alicja
25.05.2020
Jestem zadowolona z wizyty w tej restauracji. Zjadłam bardzo dobry obiad w miłej atmosferze. Na przystawkę zamówiłam tatar z polędwicy wołowej, który serdecznie polecam.
Sara
14.03.2020
Wybraliśmy się do tej restauracji na niedzielny obiad. Zaskoczyła nas miła obsługa i zróżnicowana karta dań. Zamówiliśmy jedzenie i wcale nie czekaliśmy tak długo. Wszytko nam smakowało i z pewnością wrócimy tam jeszcze nie raz.