Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7441714347
REGON: 387421760
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7441714347 została umieszczona firma: "Pink Point Consulting Katarzyna Pisarska". Firma ma numer REGON: 387421760.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Iława w województwie warmińsko-mazurskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Ostródzka 56 lok. 17. Kod pocztowy do korespondencji to: 14-200 Iława. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.6058903735956N, 19.5913295484519E. Przedsiębiorstwo "Pink Point Consulting Katarzyna Pisarska" działa od lat w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Pink Point Consulting Katarzyna Pisarska

Pink Point Consulting Katarzyna Pisarska, Iława

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Pink Point Consulting Katarzyna Pisarska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.