Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5241422320
REGON: 017176295
Rok założenia:
2004
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Białystok, Żwirki i Wigury 26
Nasza firma RG Lider dzięki wymaganym uprawnieniom do odpalania i nadzorowania pokazów pirotechnicz...
Gorzów Wielkopolski, Ryska 17
Hurtownia fajerwerków AS z Gorzowa Wielkopolskiego prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz internetową. ...
Sztuczne ognie doskonale uświetniają uroczystości rodzinne i imprezy o znaczeniu lokalnym oraz pańs...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Peyotl. Agencja artystyczna" w rejestrze gospodarczym to: 5241422320. Firma ma numer REGON: 017176295.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2004. Firmę można odwiedzić pod adresem: Babinicza 40. Kod pocztowy do korespondencji to: 03-289 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.3365881960784N, 21.038884254902E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: tomek@peyotl.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Peyotl. Agencja artystyczna" to Pirotechnika.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 602 226 579.

Kontakt

Kontakt Peyotl. Agencja artystyczna

Peyotl. Agencja artystyczna, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Peyotl. Agencja artystyczna


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.