Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8261425412
REGON: 363027130
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Królowej Marysieńki 90
Nasze produkty są oparte na naturalnych składnikach, w tym ekstraktach roślinnych, zapewniając tym ...
Warszawa, Domaniewska 47 lok. 10
Organic Village to więcej niż sklep – to przestrzeń, w której znajdziesz produkty żywnościowe i kos...
Częstochowa, al. Najświętszej Maryi Panny 1
Nasz zespół tworzą konsultanci, którzy chcą brać udział w rozwoju naszej firmy i poszerzaniu wiedzy...
Kraków, B. Cesarza 15 lok. 4
Sprzedawane przez nas kosmetyki kolagenowe zostały zaprojektowane z myślą o kobietach i mężczyznach...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""PERŁA" Renata Kryczka" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8261425412. Firma ma numer REGON: 363027130.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Ryki w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firmę można odwiedzić pod adresem: Poniatowskiego 7. Kod pocztowy do korespondencji to: 08-500 Ryki. Kompletne współrzędne GPS to: 51.625761N, 21.9341408E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: renatakryczka1@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma ""PERŁA" Renata Kryczka" to Kosmetyki.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt "PERŁA" Renata Kryczka

"PERŁA" Renata Kryczka, Ryki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "PERŁA" Renata Kryczka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.