Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5421685831
REGON: 200041530
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Pear Consulting Paweł Tupalski" w rejestrze gospodarczym to: 5421685831. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 200041530.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Białystok w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Ryska 1/E. Kod pocztowy do korespondencji to: 15-788 Białystok. Kompletne współrzędne GPS to: 53.1274870341388N, 23.1486260397541E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: hattim7@gmail.com. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma "Pear Consulting Paweł Tupalski" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Pear Consulting Paweł Tupalski

Pear Consulting Paweł Tupalski, Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Pear Consulting Paweł Tupalski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.