Na kolekcję OMEGI składają się 4 rodziny zegarków: Constellation, Speedmaster, Seamaster oraz De Ville. OMEGA jest najbardziej luksusową marką zegarków w portfolio Swatch Group dostępną w Polsce.
Wszystkim naszym klientom oferujemy możliwość bezpiecznego wysłania do nas zegarka za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS. Wystarczy napisać do nas wiadomość na adres: serwispl@swatchgroup.com wskazując dane teleadresowe oraz opis zgłoszenia. Warto pamiętać, że niezależnie od rodzaju usługi odbiór zegarka realizowany jest na nasz koszt.
Zegarek możecie Państwo również przekazać do naszego
serwisu za pośrednictwem partnerskiego salonu:
OMEGA Boutique, Pl. Trzech Krzyży 16A, w Warszawie.
Dla klientów butiku dostępne jest prywatne miejsce parkingowe, po wcześniejszym, telefonicznym potwierdzeniu pod numerem + 48 22 625 00 98.
W ramach świadczonych przez nas usług oferujemy w Swatch Group Polska, Autoryzowanym Centrum Serwisowym Zegarków OMEGA:
- pełne serwisy zegarków obejmujące: demontaż mechanizmu, czyszczenie, smarowanie, montaż, regulację dokładności i kontrolę funkcji,
- wymianę uszkodzonych elementów: szkła, wskazówek, tubusu, koronki, przycisków, uszczelek,
- wymianę baterii,
- kontrolę wodoszczelności,
- regulację,
- polerowanie kopert oraz bransolet,
- mycie ultradźwiękowe koperty i bransolety,
- kontrolę techniczną i estetyczną,
- wymianę pasków i bransolet.
Wymieniane przez nas w Swatch Group Polska, Autoryzowanym Centrum Serwisowym Zegarków OMEGA
części są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producenta zegarka.
W przypadku pytań prosimy o wiadomość na adres serwispl@swatchgroup.com lub kontakt telefoniczny pod numerem: (22) 256 81 11.