Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5711498505
REGON: 280009219
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Comfort Lux to firma, którą tworzą nasi monterzy, instalatorzy, tynkarze oraz glazurnicy. Jesteśmy ...
Firmę Reno założyliśmy z myślą o pracach remontowych i wykończeniowych. Poddajemy renowacji i wykań...
Prace wykończeniowe wykonujemy w stolicy i promieniu 20 km od Warszawy. W firmie Lokal Bud Group ob...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma ""NUGAT" Agencja Pr I Marketing Karolina Roch" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5711498505. Numer REGON firmy to: 280009219.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2014 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Zwierzyniecka 6 lok. 100. Korespondencyjny kod pocztowy to: 13-230 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2061796192663N, 21.019891728542E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: karolina.roch@onet.pl. Branża Usługi wykończeniowe to dziedzina, w której firma ""NUGAT" Agencja Pr I Marketing Karolina Roch" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt "NUGAT" Agencja Pr I Marketing Karolina Roch

"NUGAT" Agencja Pr I Marketing Karolina Roch, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "NUGAT" Agencja Pr I Marketing Karolina Roch


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.