Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5262405367
REGON: 016365427
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zarówno w profesjonalnym sporcie, jak i w rekreacji, odpowiednie wyposażenie jest kluczowe dla osią...
Nasz sklep jest miejscem, gdzie znajdziesz różnorodne modele hulajnóg elektrycznych od renomowanych...
Od ponad 20 lat specjalizacją firmy jest dystrybucja trofeów sportowych i wyposażenia do gier towar...
Sporty zimowe to dziedzina, która wymaga nie tylko odpowiednich umiejętności, ale również sprzętu n...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "No Limits Mikołaj Pytel" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5262405367. Numer REGON firmy to: 016365427.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2003 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na al. Wyzwolenia 3 lok. 46. Korespondencyjny kod pocztowy to: 00-572 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2198824195925N, 21.0184678598915E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: hind@op.pl. Firma "No Limits Mikołaj Pytel" prowadzi swoją działalność w branży Sklepy z artykułami i sprzętem sportowym.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 405 80 45 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt No Limits Mikołaj Pytel

No Limits Mikołaj Pytel, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie No Limits Mikołaj Pytel


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.