Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9581690949
REGON: 36994082300000
KRS: 0000726972
Rok założenia:
2018

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Gdynia, 10 Lutego 25 lok. 4
Do zadań prowadzonego przez nas biura rachunkowego GDF należy ewidencja operacji gospodarczych w fi...
Dzięki doświadczeniu i fachowej wiedzy rozumiemy potrzeby naszych klientów, którymi są osoby prowad...
Zakres działalności naszego biura rachunkowego obejmuje świadczenie usług księgowych. Specjalizujem...
Gdynia, Świętojańska 55 lok. 14
Specjalnością firmy Balance Partner są usługi finansowe. Do naszych zadań należy między innymi prow...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9581690949 została umieszczona firma: "Nanga Sp. z o.o.". Numer REGON przedsiębiorstwa to: 36994082300000. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000726972.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2018 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Hutnicza 3 lok. 110. Kod pocztowy do korespondencji to: 81-212 Gdynia. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.5387779681704N, 18.4916763931549E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt.nanga@gmail.com. Firma "Nanga Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Nanga Sp. z o.o.

Nanga Sp. z o.o., Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Nanga Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.