Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9462161469
REGON: 431202715
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasze meble na wymiar to doskonały wybór dla klientów poszukujących unikatowego i dostosowanego do ...
Jesteśmy salonem meblowym proponującym kompleksowe rozwiązania wyposażenia wnętrz. Oferujemy Państw...
Głównym profilem naszej działalności jest produkcja i sprzedaż mebli tapicerowanych. Od wielu lat d...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Myslowski - Marcin Mysłowski" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9462161469. Firma ma numer REGON: 431202715.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Lublin w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2000 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Jezierskiego 15. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 20-439 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.2079897647059N, 22.591330372549E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marcinmyslowski@wp.pl. Przedsiębiorstwo "Myslowski - Marcin Mysłowski" działa od lat w branży Producenci i sprzedawcy mebli.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 661 543 603.

Kontakt

Kontakt Myslowski - Marcin Mysłowski

Myslowski - Marcin Mysłowski, Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Myslowski - Marcin Mysłowski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.