Wynajem busów, przewóz osób
Wynajem busów, przewóz osób, Multibus Korporacja transportowo autokarowa Marek Malicki, Wysogotowo

Dodatkowe dane

Rok założenia:
2000

O firmie

Korporacja transportowo-autokarowa Multibus znajduje się w Wysogotowie, w powiecie poznańskim, na terenie województwa wielkopolskiego. Działalność prowadzimy nieprzerwanie od 2000 roku. Zajmujemy się wynajmem różnego rodzaju autobusów. Osobą decyzyjną jest Marek Malicki.

Oferta

W branży transportowej działamy prężnie od siedemnastu lat. Przez ten czas wypracowaliśmy sobie ugruntowaną pozycję na rynku i poszerzyliśmy ofertę. Zajmujemy się świadczeniem kompleksowych usług przewozowych i transportowych. Ofertę kierujemy zarówno do klientów indywidualnych, jak i właścicieli mniejszych i większych przedsiębiorstw.

Oferujemy:
  • wynajem busów,
  • wynajem autokarów wycieczkowych,
  • przewóz osób mikrobusami,
  • przewóz osób na imprezy,
  • przewóz gości weselnych,
  • wynajem busa sześcioosobowego,
  • wynajem busa dwudziestoosobowego,
  • przewozy pasażerskie,
  • transport krajowy,
  • transport zagraniczny.
Dysponujemy własną flotą pojazdów, które pod względem technicznym są przystosowane do przewozów pasażerskich. Pojazdy wyposażone są w klimatyzację i DVD, a niektóre modele w mikrofony, za pomocą których np. pilot podczas wycieczki może komunikować się z turystami. Dbamy także o sprawność autokarów, dlatego systematycznie poddajemy je przeglądom technicznym.

Zatrudniani przez nas pracownicy to wykwalifikowani kierowcy z wieloletnim doświadczeniem. Świadczą o tym uprawnienia zawodowe, które jedynie potwierdzają umiejętności praktyczne kadry. Służymy pomocą i doradztwem na każdym kroku. Specjalizujemy się też w transporcie osób, które planują zorganizowanie wycieczki krajowej albo zagranicznej.

Jako firma z wieloletnim doświadczeniem, nadal stawiamy na rozwój i cały czas poszerzamy ofertę dostępnych pojazdów. Najczęściej nasze mikrobusy i autokary są wynajmowane na imprezy okolicznościowe, wycieczki szkolne, wesela, wieczory panieńskie i kawalerskie, a także spotkania i wyjazdy biznesowe. Wynajmujemy pojazdy na długie i krótkie dystanse na terenie Poznania i innych miejscowości.

Proponujemy busy sześcioosobowe i dwudziestoosobowe. Zachęcamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą, która znajduje się na stronie internetowej. Gwarantujemy terminowość i bezpieczeństwo podczas przewozów.

Zapraszamy do kontaktu i nawiązania z naszą firmą Multibus owocnej współpracy.

Artykuły

Czy warto wynająć bus na wieczór kawalerski i panieński?
Wieczór kawalerski i panieński to niesamowita przygoda zakrapiana alkoholem. Czy wynajem busa jest dobrym rozwiązaniem dla uczestników i na co zwracać uwagę?

Wideo

Opinie użytkowników

Małgorzata
10.05.2020
Wszystko punktualnie, co bardzo sobie cenię. A wycieczka fachowo dowieziona na miejsce.
Łukasz
20.03.2020
Wyśmieliśmy od nich busa ze znajomymi aby wspólnie jechać w góry, serdecznie polecam.
Krystian
06.01.2020
Prowadzę firmę i postanowiłem jechać z pracownikami na szkolenie. Aby nie narażać ich na koszta, wynająłem busa od firmy Multibus. Bardzo komfortowy pojazd, atrakcyjne ceny, rzetelnie. Polecam.
Karolina
18.11.2019
Postanowiliśmy zrobić wesele w sali oddalonej od naszego rodzinnego miasta o 30 kilometrów. Aby nie męczyć naszych gości, wynajęliśmy kilka busów, które przywiozły gości na wesele, a później ich odwieźli. Bardzo rzetelnie, polecam.
Hanna
28.09.2019
Razem z inną wychowawczynią zorganizowałyśmy wycieczkę dla dzieci przedszkolnych. Firma Multibus zaoferowała nam bezpieczny i komfortowy autokar, a kierowca był cierpliwy oraz wyrozumiały co do dzieci. Często po drodze stawał po drodze, jeżeli była taka potrzeba. Dziękujemy i polecamy.
28.04.2016
Samochody bardzo komfortowe i bezpieczne. Nic nie stuka, jazda jest bardzo przyjemna.
31.03.2016
Solidna firma, samochody bardzo dobre, sam usnąłem podczas jazdy na miejscu pasażera co nie zdarza mi się często ;)
29.02.2016
Busy bardzo zadbane, czyste i ładnie pachną. Niby tak powinno być wszędzie ale dobrze wiemy, że jest inaczej ;)
4.0
19.01.2016
Samochody są czyste, zadbane i nie miałem z nimi żadnych problemów podczas jazdy.
19.01.2016
Miła obsługa, dobre ceny i dobrej jakości samochody.
31.08.2015
polecam ta firmę przewozową. Solidna i bezpieczna.
25.08.2015
bardzo dobry przewoźnik. polecam ich na wesela i inne uroczystości.
31.07.2015
Przejazd samochodami był przyjemnością. Jak najbardziej mogę polecić firmę jeśli chodzi o przewóz osób.
31.07.2015
bezpieczeństwo w podróży, komfort i wygoda. Firma O.K.
30.07.2015
Samochody sprawne i w bardzo dobrym stanie. Pełen profesjonalizm.
24.07.2015
bardzo dobra firma transportowa. Polecam ich każdemu!
30.06.2015
Jestem zadowolony z samochodu, auto zadbane, miło się je prowadziło.
29.06.2015
Bardzo fajne, wygodne samochody. Wysoka klasa i komfort jazdy.
24.06.2015
Bardzo dobra i rzetelna firma. Miło i bezpiecznie jest z nimi jeździć.
16.06.2015
wynajęliśmy busa z tej firmy do przewozu osób na pogrzeb. Firma spisała się doskonale, goście dojechali.
31.05.2015
Współpracowaliśmy razem z tą firmą, wynajmowali nam busy. Bdb współpraca, fachowa firma którą można polecić.
30.05.2015
Korzystałem z przewozu tej firmy, solidnie, szybko i w dobrej cenie.
22.05.2015
miałam okazję jechać wynajętym busem z tej firmy na komunię chrzestniaka. Dzięki tej firmie podróż 200 km od mojego miejsca zamieszkania przebiegła szybko i bez kłopotów.
14.05.2015
Korzystaliśmy z tej firmy podczas przewozu gości weselnych., Wszytko bardzo dobrze wyszło. Firma solidna,
27.04.2015
Miła firma transportowa. Bardzo dobrze mi się z nimi jeździ. Tanio i bezpiecznie.
24.04.2015
bardzo dobra i solidna firma transportowa. Wygodne i komfortowe busy. Mili i opanowani kierowcy. Polecam!
17.06.2014
Szybko, tanio i bezpiecznie . Komfortowa jazda autokarem. Polecam do skorzystania z usług tej firmy