Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5242178000
REGON: 017400309
Rok założenia:
2001

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Już od 1998 roku zajmujemy się produkcją kontraktową, profesjonalnym doradztwem w zakresie koloryst...
Oferujemy kompleksowe zaopatrzenie salonów kosmetycznych, podologicznych oraz gabinetów spa. Poza t...
W naszym asortymencie znajdziesz wyjątkowe perfumy arabskie, perfumy korzenne i perfumy orientalne,...
Nasze oleje są w w stu procentach naturalne, nierafinowane i pochodzą z pierwszego tłoczenia. Wszel...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "MS Fragrance. Słodkowski M." w rejestrze gospodarczym to: 5242178000. Firma ma numer REGON: 017400309.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2001 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: pl. Światowida 47b lok. 24. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 03-144 Warszawa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 52.3186352156863N, 20.9519611176471E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: msfragrance@msfragrance.pl. "MS Fragrance. Słodkowski M." to firma działająca w branży Producenci i hurtownie kosmetyków.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 501 746 896 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt MS Fragrance. Słodkowski M.

MS Fragrance. Słodkowski M., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie MS Fragrance. Słodkowski M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.