Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8133088156
REGON: 140195535
Rok założenia:
2005
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy ""Mmo Services" Michał Czarnik" w rejestrze gospodarczym to: 8133088156. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 140195535.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Piaseczno w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2005 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Zielony Krąg 7. Kod pocztowy do korespondencji to: 05-500 Piaseczno. Kompletne współrzędne GPS to: 52.0721894426467N, 20.9971683690797E. Branża Konsulting to dziedzina, w której firma ""Mmo Services" Michał Czarnik" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 606 648 279.

Kontakt

Kontakt "Mmo Services" Michał Czarnik

"Mmo Services" Michał Czarnik, Piaseczno

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Mmo Services" Michał Czarnik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.