Szybki transport taksówką

2016
Branża:

O firmie

Siedziba przedsiębiorstwa Taxi Osobowe, prowadzonego przez Mirosława Maciuszka, zlokalizowana jest w Wieluniu, na terenie województwa łódzkiego. Zapewniamy obsługę transportową rozmaitych imprez okolicznościowych. Działamy w branży transportowej od 2016 roku.

10% zniżki dla stałych klientów, emerytów i rencistów!!!

Akceptujemy płatność kartą płatniczą!

Oferta

Taxi osobowe to firma, z którą na pewno dojedziecie Państwo na czas w każde wyznaczone miejsce. Transport osób, a także przewóz bagaży realizujemy za pomocą nowoczesnych samochodów marki VW Touran, który pomieści aż 7 osób. Samochód przechodzi regularne kontrole, wyposażony jest w klimatyzację i wygodne siedzenia. Do naszych głównych usług należy między innymi:
  • obsługa imprez okolicznościowych,
  • transport na lotnisko.
Jeżeli szukacie Państwo pewnego i bezpiecznego transportu na wesele, urodziny, czy inną imprezę okolicznościową, zapraszamy do kontaktu. Mamy doświadczenie w obsłudze Klientów indywidualnych oraz firm. Nasi kierowcy zapewniają miłą obsługę. Doskonale znają topografię miasta i w godzinach szczytu omijają korki. Za przejazd można zapłacić kartą lub gotówką. Taksówka wyposażona jest w duży bagażnik, więc z powodzeniem przewozimy Klientów na lotnisko.

Zajmujemy się również przewozem zakupów, czy rzeczy wartościowych. Działamy głównie na terenie Wielunia, ale realizujemy także specjalne zlecenia na terenie całego kraju.

Firmy i spółki mogą liczyć na zniżkę do 20%!

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego z firmą Taxi Osobowe z Wielunia. Stawiamy na szybki i bezpieczny przejazd oraz konkurencyjne ceny!

Artykuły

Zalety przewozów taksówkarskich podczas imprez okolicznościowych
Zastanawiasz się, w jaki sposób bezpiecznie dowieźć zaproszonych gości na wydarzenie? Sprawdź, jak działa taksówkarska obsługa imprez okolicznościowych.

Wideo

Opinie użytkowników

Gerard
02.05.2020
Nareszcie taksówka w naszym mieście, w której można płacić kartą!
Izka
24.03.2020
Kiedy wysyłam pracowników na delegację, zawsze korzystam z usług taxi z Wielunia. Mamy tam zniżki i zawsze są w porę na lotnisku czy dworcu.
Elizka
23.01.2020
Spieszyłam się na lotnisko, pan zawiózł mnie w kilka minut pomimo godzin szczytu. Zdążyłam!
Franek
22.11.2019
Chcieliśmy ze znajomymi pojechać na 18 urodziny koleżanki i na szczęście znaleźliśmy tę taksówkę i mogliśmy pojechać wszyscy razem. Polecam!
Wiktor
4.0
19.10.2019
Polecam ich usługi. Jeżdżą samochodami, które regularnie poddają przeglądom technicznym. Zapoznajcie się z ich stroną internetową.
Błażej
19.09.2019
Powrót do domu z imprezy to już nie problem. Wybierzcie firmę transportową Pana Mirosława.
Konrad
06.08.2019
Korzystam z ich usług zawsze, gdy potrzebuję dowozu na lotnisko. Proponują przystępne ceny.
Mariusz
23.07.2019
Słyszałem już o nich mnóstwo pozytywnych komentarzy, chyba wkrótce skorzystam z ich usług.
Filip
30.06.2019
Jeśli znajomi pytają o taksówkę, zawsze polecam im firmę Pana Mirosława. To profesjonalisci.
Piotrek
22.05.2019
Spóźnienie na samolot nie wchodziło w grę, dlatego postanowiłam skorzystać z ich usług. Moja rodzina zachwalała firmę Pana Mirka. Mieli rację.
Michalina
27.04.2019
Byłam ze znajomymi na imprezie, bałam się, że będziemy mieli problem z transportem. Na szczęście koleżanka zaproponowała firmę Pana Mirka.
Sylwia
13.03.2019
Przewozem osób zajmują się od niedawna, a już zdobyli spore grono zadowolonych klientów. To dla mnie najlepsza rekomendacja.
Nikodem
14.02.2019
Działają nie tylko w Wieluniu, ale także na terenie całego kraju. To doświadczeni kierowcy, którzy wybierają najkrótsze trasy. Z nimi na pewno nie przepłacicie.
Alicja
30.01.2019
To najlepsza firma transportowa w mieście. Wszyscy moi znajomi korzystają z ich usług. Szczególnie wtedy, gdy wracają grupami z imprez.
Marta
26.12.2018
Często podróżuję, dlatego regularnie korzystam z ich usług. Kierowcy są uprzejmi. Zawsze pomagają mi z bagażami. To się rzadko zdarza.
Adam
05.11.2018
Jeśli potrzebuje transportu, zawsze wybieram firmę Taxi Osobowe. Mają duże doświadczenie w przewozie osób.
Gosia
29.10.2018
Nie sądziłam, że za obsługę transportową można zapłacić tak niewiele. Na pewno skorzystam z ich usług w przyszłości.
Artur
28.09.2018
To zespół doświadczonych kierowców. Znają topografię miasta i potrafią omijać nawet największe korki.
Elżbieta
09.08.2018
Jeśli potrzebujecie transportu na lotnisko, koniecznie zadzwońcie do Pana Mirosława. Od kilku miesięcy korzystam z ich usług. Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.
Marzena
25.07.2018
Oferują również zakupy na telefon. Jestem osobą starszą, dlatego regularnie korzystam z ich usług. Pan Mirek bardzo mi pomaga.
Ada
26.06.2018
Dysponują siedmioosobowym samochodem. Zawsze korzystamy z ich usług wspólnie ze znajomymi. To dla nas spora oszczędność. Zazwyczaj musieliśmy zamawiać dwie taksówki.
Franek
28.05.2018
Zawsze wybierają najkrótszą trasę. Widać, że zależy im na tym, żeby klient nie przepłacił.
Mikołaj
09.04.2018
Co mnie skusiło do skorzystania z ich usług? Zapewniają przedsiębiorcom nawet 20% zniżki. To korzystne rozwiązanie.
Dominik
16.03.2018
Kierowcy potrafią uniknąć korków. Dzięki nim nigdy się nie spóźnicie. Proponują atrakcyjne ceny.
Daria
03.02.2018
Bałam się, że nie zdążę na samolot. Mieszkam na drugim końcu miasta od lotniska. Na szczęście mama zamówiła dla mnie taksówkę z firmy Pana Mirka. Dzięki niemu dotarłam na miejsce na czas.
Michał
18.01.2018
Prowadzę agencje reklamową, zawsze po imprezie integracyjnej zamawiam dla swoich współpracowników taksówkę z firmy Pana Mirosława.
Miroslaw M.
30.12.2017
Miły sympatyczny pan,zawsze przyjedzie punktualnie,czyste pachnące auto,godny polecenia
Beata
10.12.2017
Zgłosiliśmy się do nich, gdy organizowaliśmy wesele. Dzięki nim nasi goście bezpiecznie dotarli do hotelu. Jesteśmy im bardzo wdzięczni.
Maria
24.11.2017
Już wielokrotnie korzystałam z ich usług transportowych. Kierowcy są bardzo uprzejmi i jeżdżą ostrożnie. Na pewno niebawem znowu poproszę ich o pomoc.