Dodatkowe dane

Branża:

Polecane oferty

Piekary Śląskie, Bursztynowa 10/4 lok. 10
Świadczymy szereg usług transportowych. Specjalizujemy się w przewozie osób w komfortowych warunkac...
Głównym profilem naszej działalności jest transport osobowy. Zajmujemy się przewozem pasażerów sześ...
Oborniki Śląskie, Skłodowskiej-Curie 55A lok. 4
Działamy w branży transportu osobowego. Usługi przewozowe świadczymy dla osób prywatnych i firm. Dz...

O firmie

Mirosław Maciuszek Taxi Osobowe to firma z siedzibą w Wieluniu, w województwie łódzkim. Działalność prowadzimy od 2016 roku. Działamy jako młoda, lecz prężnie rozwijająca się firma, której celem jest pełna satysfakcja klientów.

Oferta

Naszym klientom oferujemy usługi transportowe taksówką. Posiadamy dobrze wyposażony samochód VW Touran 7-osobowy. Specjalizujemy się w obsłudze transportowej imprez okolicznościowych. Dodatkowo oferujemy transport na lotnisko i zakupy na telefon. Głównie jeździmy na terenie Wielunia, ale usługi świadczymy na terenie całej Polski.

Ofertę kierujemy do klientów indywidualnych i firm. Dla przedsiębiorstw mamy bardzo atrakcyjne zniżki, nawet do 20%. Zapewniamy indywidualne podejście do każdego klienta i bardzo miłą atmosferę.

W razie jakichkolwiek pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Zapraszamy do skorzystania z wyżej przedstawionej oferty.

Kontakt

Kontakt Taxi Osobowe Mirosław Maciuszek

Taxi Osobowe Mirosław Maciuszek, Wieluń

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (42)

Opinie o firmie Taxi Osobowe Mirosław Maciuszek

WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

4.9

Opinie użytkowników

dominika
23.02.2023
polecam najlepsze w mieście
Dawid
31.05.2022
Ostatnio dostałem od nich zniżkę na przewóz taksówką. Cenowo było więc to dla mnie bardzo opłacalne, polecam!
Radosław St
25.03.2022
Ostatnio jechałem z Panem z tej firmy na lotnisko. Na czas dowiózł mnie na miejsce, a droga upłynęła mi bardzo miło, bo mieliśmy o czym porozmawiać, polecam.
Gośka
09.01.2022
Lubię jeździć tą taryfą, dlatego, że mają nowoczesne i zadbane samochody. Siedzenia są zawsze czyste, w środku nie czuć zapachu dymu papierosowego, a kierowcy są bardzo sympatyczni.
Krzysztof
05.11.2021
Numer na tę taksówkę mam zapisany na stałe w telefonie. Bardzo sprawnie docierają do Klienta i zawsze szybko podwożą mnie pod każdy adres. Kierowca jest miły, kulturalny i dba o wyposażenie auta.
Agnieszka
16.09.2021
Sympatyczny kierowca, wygodny i duży samochód, a do tego przyjemne ceny. Polecam.
Bartosz
24.07.2021
Czy na lotnisko, czy na imprezę- zawsze korzystamy z jednej firmy.
Honorata
31.05.2021
Chcieliśmy ze znajomymi pojechać nad jezioro w 6 osób i nie mogliśmy znaleźć komfortowego transportu. Na szczęście jeden ze znajomych usłyszał o 7-osobowej taksówce w naszym mieście, więc skorzystaliśmy i nie żałujemy!
Bianka
23.03.2021
Od dawna jeżdżę taksówkami, ale od jakiegoś czasu korzystam z usług tylko jednej firmy i jestem bardzo zadowolona.
Ernest
26.01.2021
Kiedy leciałam z mężem i dziećmi do Egiptu szukaliśmy taksówki, która zabierze nas wszystkich i na szczęście znaleźliśmy. Polecam, w samochodzie jest sporo miejsca i jest wygodnie.
Dorota
22.11.2020
Wracaliśmy z Komunii córki tą taksówką i miło wspominam cały przejazd. Sympatyczny kierowca, dużo miejsca. Wszystkie prezenty się zmieściły.
Damian
16.09.2020
Byliśmy na grillu u kolegi i zabrakło nam prowiantu, ale nie załamaliśmy się i kierowca przywiózł nam wszystko, czego było nam potrzeba. Polecam!
Dominika
23.07.2020
Bardzo miły kierowca, wygodny i duży samochód.
Gerard
02.05.2020
Nareszcie taksówka w naszym mieście, w której można płacić kartą!
Izka
24.03.2020
Kiedy wysyłam pracowników na delegację, zawsze korzystam z usług taxi z Wielunia. Mamy tam zniżki i zawsze są w porę na lotnisku czy dworcu.
Elizka
23.01.2020
Spieszyłam się na lotnisko, pan zawiózł mnie w kilka minut pomimo godzin szczytu. Zdążyłam!
Franek
22.11.2019
Chcieliśmy ze znajomymi pojechać na 18 urodziny koleżanki i na szczęście znaleźliśmy tę taksówkę i mogliśmy pojechać wszyscy razem. Polecam!
Wiktor
19.10.2019
Polecam ich usługi. Jeżdżą samochodami, które regularnie poddają przeglądom technicznym. Zapoznajcie się z ich stroną internetową.
Błażej
19.09.2019
Powrót do domu z imprezy to już nie problem. Wybierzcie firmę transportową Pana Mirosława.
Konrad
06.08.2019
Korzystam z ich usług zawsze, gdy potrzebuję dowozu na lotnisko. Proponują przystępne ceny.
Mariusz
23.07.2019
Słyszałem już o nich mnóstwo pozytywnych komentarzy, chyba wkrótce skorzystam z ich usług.
Filip
30.06.2019
Jeśli znajomi pytają o taksówkę, zawsze polecam im firmę Pana Mirosława. To profesjonalisci.
Piotrek
22.05.2019
Spóźnienie na samolot nie wchodziło w grę, dlatego postanowiłam skorzystać z ich usług. Moja rodzina zachwalała firmę Pana Mirka. Mieli rację.
Michalina
27.04.2019
Byłam ze znajomymi na imprezie, bałam się, że będziemy mieli problem z transportem. Na szczęście koleżanka zaproponowała firmę Pana Mirka.
Sylwia
13.03.2019
Przewozem osób zajmują się od niedawna, a już zdobyli spore grono zadowolonych klientów. To dla mnie najlepsza rekomendacja.
Nikodem
14.02.2019
Działają nie tylko w Wieluniu, ale także na terenie całego kraju. To doświadczeni kierowcy, którzy wybierają najkrótsze trasy. Z nimi na pewno nie przepłacicie.
Alicja
30.01.2019
To najlepsza firma transportowa w mieście. Wszyscy moi znajomi korzystają z ich usług. Szczególnie wtedy, gdy wracają grupami z imprez.
Marta
26.12.2018
Często podróżuję, dlatego regularnie korzystam z ich usług. Kierowcy są uprzejmi. Zawsze pomagają mi z bagażami. To się rzadko zdarza.
Adam
05.11.2018
Jeśli potrzebuje transportu, zawsze wybieram firmę Taxi Osobowe. Mają duże doświadczenie w przewozie osób.
Gosia
29.10.2018
Nie sądziłam, że za obsługę transportową można zapłacić tak niewiele. Na pewno skorzystam z ich usług w przyszłości.
Artur
28.09.2018
To zespół doświadczonych kierowców. Znają topografię miasta i potrafią omijać nawet największe korki.
Elżbieta
09.08.2018
Jeśli potrzebujecie transportu na lotnisko, koniecznie zadzwońcie do Pana Mirosława. Od kilku miesięcy korzystam z ich usług. Jeszcze nigdy mnie nie zawiedli.
Marzena
25.07.2018
Oferują również zakupy na telefon. Jestem osobą starszą, dlatego regularnie korzystam z ich usług. Pan Mirek bardzo mi pomaga.
Ada
26.06.2018
Dysponują siedmioosobowym samochodem. Zawsze korzystamy z ich usług wspólnie ze znajomymi. To dla nas spora oszczędność. Zazwyczaj musieliśmy zamawiać dwie taksówki.
Franek
28.05.2018
Zawsze wybierają najkrótszą trasę. Widać, że zależy im na tym, żeby klient nie przepłacił.
Mikołaj
09.04.2018
Co mnie skusiło do skorzystania z ich usług? Zapewniają przedsiębiorcom nawet 20% zniżki. To korzystne rozwiązanie.
Dominik
16.03.2018
Kierowcy potrafią uniknąć korków. Dzięki nim nigdy się nie spóźnicie. Proponują atrakcyjne ceny.
Daria
03.02.2018
Bałam się, że nie zdążę na samolot. Mieszkam na drugim końcu miasta od lotniska. Na szczęście mama zamówiła dla mnie taksówkę z firmy Pana Mirka. Dzięki niemu dotarłam na miejsce na czas.
Michał
18.01.2018
Prowadzę agencje reklamową, zawsze po imprezie integracyjnej zamawiam dla swoich współpracowników taksówkę z firmy Pana Mirosława.
Miroslaw M.
30.12.2017
Miły sympatyczny pan,zawsze przyjedzie punktualnie,czyste pachnące auto,godny polecenia
Beata
10.12.2017
Zgłosiliśmy się do nich, gdy organizowaliśmy wesele. Dzięki nim nasi goście bezpiecznie dotarli do hotelu. Jesteśmy im bardzo wdzięczni.
Maria
24.11.2017
Już wielokrotnie korzystałam z ich usług transportowych. Kierowcy są bardzo uprzejmi i jeżdżą ostrożnie. Na pewno niebawem znowu poproszę ich o pomoc.