Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5482247924
REGON: 243020164
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w mechanice pojazdowej, wykonujemy niezbędne naprawy już od ponad dwudziestu sze...
Zajmujemy się głównie naprawami mechanicznymi, blacharskimi, a także powypadkowymi. W ostatnich lat...
Oferujemy pełen zakres usług mechanicznych, od wymiany opon po kompleksową naprawę silnika. Za głów...
Warsztat samochodowy na co dzień zajmuje się naprawą samochodów osobowych i dostawczych, ze szczegó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Mikołaj Puchalik Car Truck Service" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5482247924. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 243020164.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zaborze w województwie śląskim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Czereśniowa 9. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-520 Zaborze. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.8709949383659N, 18.8116379315956E. Firma "Mikołaj Puchalik Car Truck Service" prowadzi swoją działalność w branży Stacje obsługi samochodów.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 503 022 900.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Mikołaj Puchalik Car Truck Service

Mikołaj Puchalik Car Truck Service, Zaborze

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Mikołaj Puchalik Car Truck Service


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.