Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8811361322
REGON: 891515524
Rok założenia:
2004

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Elektronika i oprogramowanie to moja specjalność. Zapewniam kompleksową opiekę serwisową nad komput...
Wszystkim, którzy szukają komputerów stacjonarnych i laptopów polecamy odwiedzenie Kontny Elektroni...
Firma BekaAp Serwis prowadzi pogotowie informatyczne, a na zgłoszenia odpowiada w ciągu 24 godzin. ...
W dzisiejszych czasach złośliwość rzeczy martwych może być bardziej niż tylko powiedzeniem - to rze...

O firmie

Firma "Michał Nietrzebka Nietrzebka Michał "NET LINE PC", Serwis Komputerowy Długopole Zdrój" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8811361322. Firma ma numer REGON: 891515524.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Długopole Zdrój w województwie dolnośląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2004. Przedsiębiorstwo znajduje się na Ogrodowa 8. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2490720364137N, 16.630301457612E. "Michał Nietrzebka Nietrzebka Michał "NET LINE PC", Serwis Komputerowy Długopole Zdrój" to firma działająca w branży Naprawa komputerów.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Michał Nietrzebka Nietrzebka Michał "NET LINE PC", Serwis Komputerowy Długopole Zdrój

Michał Nietrzebka Nietrzebka Michał "NET LINE PC", Serwis Komputerowy Długopole Zdrój, Długopole Zdrój

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Michał Nietrzebka Nietrzebka Michał "NET LINE PC", Serwis Komputerowy Długopole Zdrój


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.