Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5732449943
REGON: 240164827
Rok założenia:
2005
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Michał Czakiert PHU M.c. Consulting" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5732449943. Firma ma numer REGON: 240164827.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Częstochowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2005 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kilińskiego 45. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 42-218 Częstochowa. Kompletne współrzędne GPS to: 50.8185443N, 19.113961E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: m.czakiert@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Michał Czakiert PHU M.c. Consulting" to Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Michał Czakiert PHU M.c. Consulting

Michał Czakiert PHU M.c. Consulting, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Michał Czakiert PHU M.c. Consulting


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.