Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9371055000
REGON: 241894692
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności jest kompleksowa obsługa z zakresu obróbki skrawaniem. Firma od wielu...
Podstawowym profilem działalności firmy Tokmasz jest produkcja różnego rodzaju elementów z metalu, ...
Obróbka metalu to zajęcia wymagające specjalnego sprzętu oraz sporego doświadczenia, które posiadam...

O firmie

Firma ""Merta Special Parts" Michał Merta" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9371055000. Firma ma numer REGON: 241894692.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Bielsko-Biała w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2011. Firmę można odwiedzić pod adresem: Tuwima 10 lok. 2. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 43-300 Bielsko-Biała. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 49.8133085698605N, 19.058306724919E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: michalmerta@wp.pl. ""Merta Special Parts" Michał Merta" to firma działająca w branży Obróbka i maszyny do metali.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 694 333 425 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt "Merta Special Parts" Michał Merta

"Merta Special Parts" Michał Merta, Bielsko-Biała

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "Merta Special Parts" Michał Merta


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.