Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9531612083
REGON: 091644070
Rok założenia:
2009

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako kadra firmy L-PAAK naszą ofertę kierujemy do placówek oświatowych, a także klubów sportowych, ...
Nasz sklep oferuje szeroki wybór strojów i akcesoriów dla kibiców w każdym wieku. Dla naszych najmł...
Jesteśmy jedynymi w Polsce dystrybutorami rowerów wodnych, kajaków i łodzi, a także sanek towarowyc...
Firma Accs specjalizuje się w sprzedaży artykułów renomowanych marek sportowych w Polsce. Dokładamy...

O firmie

Firma "Media Sport Piotr Kin" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9531612083. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 091644070.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2009. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: J. Sułkowskiego 56/16. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 85-634 Bydgoszcz. Kompletne współrzędne GPS to: 53.14192N, 18.03064E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: info@sklep-kibica.com. "Media Sport Piotr Kin" to firma działająca w branży Artykuły sportowe i sprzęt.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 692 217 869 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Media Sport Piotr Kin

Media Sport Piotr Kin, Bydgoszcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Media Sport Piotr Kin


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.